Administratör med kunskap inom tull till Fristads

Effektiv Borås / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Effektiv Borås i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet från tulladministration samt kundsupport, och skulle vilja kombinera detta i ett internationellt bolag?

Vi söker en serviceinriktad administratör inom tullhantering till Fristads.


Om vår kund
Fristad Kansas Groups strategi baseras på engagemang och intresse i yrkesmän och kläderna de bär i arbetet. Genom djup förståelse för vad de gör kan Fristads Kansas Group bidra till deras prestation, säkerhet och bekvämlighet. Genom en kombination av förståelse för marknaden och kunden och några av de mest kreativa sinnena i branschen skapas produkter som stärker relationen mellan kund och varumärke. Miljoner människor bär plagg från Fristads Kansas Group varje dag och vi i Fristads Kansas Group är stolta över att få hjälpa dem nå sin fulla potential genom att erbjuda arbetskläder som de känner sig trygga och bekväma i. Läs gärna mer på www.fristads.com

Dina arbetsuppgifter
För Fristads räkning söker vi nu en serviceinriktad administratör till tullavdelningen. I dina arbetsuppgifter ingår att hantera webshop, orderfrågor samt vägleda säljare och vissa kunder som har frågor gällande produktsegmenten.

Din profil
Vi söker dig som har en god erfarenhet och kunskap inom logistik och tullhantering för kunder inom och utanför EU. God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift.

Du är en skicklig datoranvändare samt hanterar Office-paketet mycket väl, framförallt Excel. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i affärssystemet Navision. Vidare är du en problemlösande lagspelare uti fingerspetsarna med stort kundfokus och drivs av att uppnå resultat. Du är van att arbeta i ett högt tempo och innehar ett lugn vid arbetstoppar.

Att arbeta hos oss som kundsupportexport ställer stora krav på social kompetens då det innebär ständiga kontakter med hela verksamheten. Som person är du självgående, lyhörd och nyfiken. Med din verbala förmåga lyckas du ge högkvalitativ service och uppnå kundnöjdhet.

Villkor:

För den här rollen kommer du vara anställd via Effektiv, och vara uthyrd som konsult till kundföretaget så länge uppdraget pågår.

Start: Omgående.
Ort: Borås.
Omfattning: Heltid.
Arbetstider: Måndag - fredag 07:45-16:30
Löneform: Fast.

Är det dig vi beskriver ovan? Varmt välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.


Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-11-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-17
Ange följande referens när du ansöker: 966
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Björsell christina@effektiv.se

Företag
Effektiv Borås

Adress
Effektiv Borås
Skaraborgsvägen 3B
50630 Borås

Kontorsadress
Skaraborgsvägen 3B

Jobbnummer
4477389

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Effektiv Borås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Effektiv Borås: