Administratör med kundkontakt

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido letar nu efter dig som vill arbeta i en varierad roll inom administration med mycket kundkontakt hos vår kund, ett företag som arbetar med att skapa produkter som underlättar vardagen och rörlighet för människor med särskilda behov. Kontoret är beläget strax söder om centrala Stockholm.

I denna roll arbetar du brett med service mot kunder såväl som mot kollegor. Arbetsuppgifterna består av att hantera inkommande kundkontakter via telefon, mejl och brev enligt företagets fastställda Customer Service policy, registrera ordrar och avvikelser, samt ta emot besökare och se till att de känner sig välkomna. Du ansvarar för ordermottagning och leverans gentemot företagets olika dotterbolag, och tar även hand om utgående paket från kontoret. Som administratör blir du en del av företagets leveransorganisation som arbetar för att verksamheten ska fungera på bästa sätt.

För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du har en förmåga att bemöta kunder och kollegor på ett professionellt sätt med service i fokus. Du gillar när arbetstempot är högt och hittar ständigt nya lösningar på problem som uppstår i arbetet. Här erbjuds du en roll där du får arbeta självständigt och dagligen erbjuda service av världsklass - är det dig vi letar efter?

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-12-06

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av arbete inom kundsupport, kundtjänst eller administration
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Erfarenhet från sjukvård eller medicinteknisk bransch

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 2 månader med chans till förlängning. Tillträde i mitten av december.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14652EH i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl
(fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
14652EH

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Vill du arbeta med att dagligen erbjuda service av världsklass? Har du tidigare erfarenhet av kundsupport, reception eller administration? Är du på jakt efter en roll med varierade arbetsuppgifter som bidrar till att verksamheten fungerar så smidigt som möjligt? Då kan det här vara uppdraget för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-05
Ange följande referens när du ansöker: 14652EH

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3199420

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: