Administratör med kundfokus
Svealandstrafiken AB / Receptionistjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svealandstrafiken AB i Örebro,
Nora,
Lindesberg,
Askersund,
Köping eller i
hela Sverige Svealandstrafiken AB ägs, sedan den 1 januari 2018, gemensamt av Region Västmanland och Region Örebro län. Historiskt har vi funnits i Västerås sedan 1920-talet då Västerås Omnibusaktiebolag bildades.
I Västmanland utför vi den linjelagda kollektivtrafiken med buss. Detta gör vi antingen i egen regi eller via någon av de underentreprenörer vi har ramavtal med. I Örebro har vi i uppdrag att köra stadstrafiken i Örebro samt den regiontrafik som utgår från depåerna i Bettorp och Odensbacken.
Svealandstrafiken AB har huvudkontor i både Västerås och Örebro. Där har vi också våra största depåer. Vi finns även representerade i Fagersta, Köping, Odensbacken och Sala.
Vill du ha en innehållsrik vardag där du får agera spindeln i nätet och ge bästa möjliga service till kunder och medarbetare? Just nu söker Svealandstrafiken ytterligare en medlem till sitt engagerade och glada team på kommunikationsavdelningen.
Uppdragsgivare: Svealandstrafiken AB
Ort: Tjänsten är placerad på Bettorp, Örebro. Resor till Västerås förekommer.
Omfattning: Heltid
Publiceringsdatum2019-10-25Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör hos oss har du ansvar för att på ett aktivt och professionellt sätt bemöta Svealandstrafikens kunder och medarbetare. Du ansvarar för att ta hand om och lämna ut hittegods, hantera synpunkter och lotsa frågor vidare i organisationen. Du arbetar främst med telefonen och datorn som redskap. Då det är ett ständigt flöde med inkommande ärenden är det viktigt att du är effektiv och trivs i en miljö med högt arbetstempo och tät kontakt med människor.
I rollen ingår bland annat följande arbetsuppgifter:
• Ta emot samtal från resenärer, besökare och samarbetspartners
• Hantera hittegods
• Besvara kundsynpunkter
• Registrera ärenden och ta fram statistik
• Göra felanmälningar
• Publicera information på intranät och webb
KvalifikationerDu som söker har gymnasieexamen och erfarenhet av att arbeta med kundkontakt och service. Har du tidigare jobbat inom kundtjänst eller i reception är det till din fördel. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift är ett krav. Du är en van datoranvändare och har god erfarenhet av Officepaketet som arbetsverktyg. Har du erfarenhet av webbpublicering eller databashantering så är det meriterande. Körkort B.
Som person är du kommunikativ, har god social kompetens och en professionell inställning till service. Du är flexibel och produktiv och tycker om att ha ett varierande arbete där varje dag kan se olika ut. För att du ska lyckas och trivas med ditt arbete är det viktigt att du är prestigelös, social och hjälpsam. Du behöver vara lugn, trygg och pedagogisk för att på ett effektivt och bra sätt kunna bemöta alla våra kunder. Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Välkommen med din ansökan och till en bransch i utveckling!
Sista ansökningsdag är 15 november. Urval sker löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Individuell lön tillämpas
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSvealandstrafiken AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kommunikation".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svealandstrafiken AB (org.nr 556555-3350)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 4882106
Observera att sista ansökningsdag har passerat.