Administratör med känsla för service
Manpower AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Administratör med känsla för service
Är du en strukturerad, social och prestigelös person som trivs att ge god service till andra? Då kan den här tjänsten passa dig.
Administratör med känsla för service
Är du en strukturerad, social och prestigelös person som gillar att ge god service till andra? Då kan den här tjänsten passa dig.
Vi söker en administrativ stjärna till tjänsten som administratör hos vår kund Midroc Property Development i Helsingborg. Midroc utvecklar och förvaltar bostäder och kommersiella lokaler. De vill bidra till en bättre framtid genom att utveckla hållbara bostäder, lokaler och stadsmiljöer som gör det möjligt för människor att växa och företag att utvecklas. Verksamheten bedrivs främst i Skåne och i Stockholmsområdet, med kontor i Malmö, Helsingborg och Stockholm. Vill du följa med på Midrocs resa mot en bättre framtid? Sök tjänsten idag!
Kontoret ligger i ljusa och fräscha lokaler i Word Trade Center centralt i Helsingborg. Du ingår i ett glatt gäng om 10 personer som alltid sätter kunden i centrum
Det här är ett konsultuppdrag med start omgående som till en början varar i åtta månader. Kunden ser detta som ett långsiktigt samarbete och tjänsten är tänkt tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos Midroc Property Development.
Arbetsuppgifter.
Du kommer att hantera administrativa uppgifter och kontorstjänster samt ha en stödjande funktion till kontorets medarbetare. Tjänsten kräver att du trivs med att göra många olika arbetsuppgifter och att du har ett öga för detaljer.
Exempel på arbetsuppgifter.
Administration. Bistå säljare, uthyrare med administrativt stöd, registerhållning och inskanning av hyreskontrakt samt posthantering.
Kontorsansvar. Välkomna besökare och vara ansiktet utåt, bistå med catering/marknadsmaterial vid studiebesök på kontoret, inköp av frukostmat.
Event och resebokningar. Restaurang och lokalbokning, vara behjälplig vid mässor och event.
Ekonomi. Hantera leverantörsfakturor i Palette.
Vem är du?
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av administrativt arbete på medelstort företag, har goda kunskaper i MS Office, B-körkort, har goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt engelska.
Som person är du noggrann, ansvarstagande och strukturerad, Har en förmåga att effektivisera och förbättra arbetsrutiner samt har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du trivs i sociala sammanhang och har lätt att skapa kontakt med människor.
•
Sök tjänsten i dag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Ulrika Jigman på telefonnummer 042-371601 eller e-post ulrika.jigman@Manpower.se.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2018-10-28ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-25
Ange följande referens när du ansöker: 21b158b0-f883-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktUlrika Jigman
Ulrika.Jigman@manpower.se +46 42 371601
FöretagManpower AB
AdressManpower AB
25278
25278 1283
KontorsadressHelsingborg
Jobbnummer 4426649
Observera att sista ansökningsdag har passerat.