Administratör med känsla för ekonomi till internationellt IT-bol

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

2Complete AB

Om 2Complete
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.

Publiceringsdatum
2013-11-18

Arbetsuppgifter
I denna typ av roll kommer du att arbeta med att lägga in inköpsordrar i ekonomisystemet, tillse att inköpsordrarna blir korrekt upplagda samt att bevaka att inköpsordrarna blir attesterade.

Dessa tjänster är en del i en bemanningslösning. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos vår kund.
Start omgående och till en början 3 månader.

Profil
Du som söker ska ha minst gymnasialutbildning och behärska svenska och engelska flytande i så väl tal som skrift.

Vi söker dig som har erfarenhet av inköp och ekonomi. Du har vana vid administrativa uppgifter är noggran, flexibel och effektiv.
Som person är du engagerad, drivande och trivs med utmaningar.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-13
Ange följande referens när du ansöker: 182
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Carlson maria.carlson@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Jobbnummer
1705521

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: