Administratör med inriktning faktura och orderhantering

Add-Up Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nässjö
2025-02-04


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nässjö, Eksjö, Aneby, Sävsjö, Jönköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Add-Up Bemanning AB i Nässjö, Eksjö, Sävsjö, Jönköping, Vetlanda eller i hela Sverige

Till vår kund söker vi en administratör till en aktiv arbetsplats med gott samarbete och närvarande ledarskap.

Vi vill att du har erfarnehet av nedanstående beskrivning:

Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av:
Transportbokningar
Serva och bemöta kunder både fysiskt och via telefon och mejl
Ta emot chaufförer
Reklamationer
Hantera statistik i flera olika system
Orderhantering
Fakturahantering

Vid sistnämnda arbetsuppgift önskar vi att du har dokumenterad erfarenhet av arbete med fakturahantering.

Arbetsplatsen ligger centralt i Nässjö och här arbetar man dagtid, måndag till fredag. Arbetet utförs på plats hos kunden.

Du kommer ingå i en grupp där man planerar och arbetar tillsammans med målet att alla ska kunna hantera de utmaningar som uppkommer och bilda ett stabilt team.
Vi tror att du har ett intresse av att se helheten och du är den som tar reda på information och inte räds att ta kontakter i hela organisationen för att kunna utföra ditt arbete med kvalité. Övriga personliga egenskaper du bör besitta är flexibilitet och att du är lösningsfokuserad. Tjänsten som administratör är en viktig del av organisationen och utrymme finns för upplärning.

Vi tar enbart emot ansökan via länken.

Vi ser fram emot din ansökan.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Add-Up Bemanning AB (org.nr 559086-7973)

Kontakt
Mia Grund Johansson
mia.grund.johansson@addup.se
+46709495012

Jobbnummer
9143110

Prenumerera på jobb från Add-Up Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Add-Up Bemanning AB: