Administratör med inköpsansvar till Arlanda stad

Bring Shared Services AB / Inköpar- och marknadsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bring Shared Services AB i Sigtuna, Stockholm, Botkyrka, Strängnäs, Västerås eller i hela Sverige

Som administratör kommer du bland annat att ansvara för att administrera vår lastbärarpool, vilket innebär mycket kontakt med transportörer och andra avdelningar inom såväl Bring som hos vår kund IKEA. Vidare kommer du att ansvara för att säkerställa att vi hela tiden har det förbrukningsmaterial som krävs för vår löpande drift.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Administration och kontroll av lastbärare

• Kontroll på saldo och beställning av förbrukningsmaterial

• Backoffice och stödfunktion för arbetsledare och management

• Bidra till ständiga förbättringar

Vi ser också framför oss en rad andra administrativa sysslor som i nuläget är odefinierade. Det krävs därför ett öppet sinne och att du inte är rädd att axla nya uppgifter från tid till annan, och också har en förmåga att själv se var du kan bidra och på olika sätt vara en stödfunktion för arbetsledare och övrigt lokalt management.

Vi har nyligen slagit upp dörrarna till vårt nya lager och terminal i Arlanda stad och söker dig som vill bli en del av vårt lag!

Vi har fått äran att för en av våra viktigaste kunders räkning etablera en omfattande lagerlösning, där vi i stor skala skall färdigställa ordrar för vidare distribution till slutkonsument i storstockholm med omnejd. För att leva upp till, och helst överträffa vår kunds förväntningar, ställs det stora krav på alla involverade.

Är du den vi söker?

Du är orädd och van att ta dig fram för egen maskin för att få jobbet gjort! Vi söker dig som utför ditt arbete på ett föredömligt sätt, tar stort ansvar och alltid kommer i mål med högsta kvalitet. Din noggranna, strukturerade och analytiska förmåga gör att vi har förväntad kontroll på både våra egna och tranportörernas balanser på lastbärare. Ditt stora engagemang, hjälpsamhet och "ja-sägar"-mentalitet gör dig till en uppskattad och oumbärlig medarbetare.

Vi vänder oss till dig som har några års erfarenhet av administrativt arbete. Har du dessutom ett brinnande intresse för och tidigare erfarenhet från logistikbranschen har du mycket att bidra med. Du förstår vikten av förändringar och arbetar kontinuerligt för att bidra till företagets utveckling. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Varför ska du arbeta hos oss?

Vi erbjuder ett arbetsklimat som genom ärlighet, respekt, samarbete, öppenhet och mod skapar utveckling, engagemang och resultat. Hos oss blir du en del av en spännande och expansiv koncern som sätter hälsa, miljö och säkerhet högt på agendan och där det finns goda möjligheter till personlig utveckling.

Vi har fokus på personlig mångfald som en naturlig spegling av hur samhället ser ut och välkomnar alla att söka!

Publiceringsdatum
2017-10-17

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bring Shared Services AB

Adress
Bring Shared Services AB
Västberga Allé 60
12630 Hägersten

Kontorsadress
Fyrgatan 7

Jobbnummer
3753864

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bring Shared Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bring Shared Services AB: