Administratör med HR-intresse till myndighet
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Luleå,
Boden,
Skellefteå,
Malå,
Gällivare eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad och ordningsam person med erfarenhet av administrativa uppgifter? Skulle du trivas i en varierande roll där du stöttar dina medarbetare i personaladministrativa ärenden? Är du intresserad av ett utmanande och utvecklande uppdrag hos en populär myndighet? Då är det dig vi letar efter!
Publiceringsdatum2016-01-05BeskrivningPerido söker en administratör för ett konsultuppdrag hos vår kund, en myndighet som utgör en viktig del av Luleå stad. Tjänsten är placerad på vår kunds kontor i utkanten av centrala Luleå.
I den här rollen som administratör är din huvudsakliga uppgift att vara ett stöd för HR-avdelningen i det administrativa arbetet. Du stöttar och avlastar främst de HR-specialister som finns på avdelningen genom att vara delaktig i arbetet med den löpande personaladministrationen. Dina arbetsuppgifter innefattar därutöver att uppdatera HR-enhetens interna webbsida och vi ser därför gärna att du har vana av webbarbete och trivs bra med detta. I den här rollen arbetar du självständigt men har nära samarbeten med andra och det finns möjlighet att få stöd och anvisningar vid behov. Det är därför viktigt att du trivs med variationen som detta medför och att du är en självgående person med en mycket god kommunikativ förmåga.
Vi tror att du är en engagerad administratör med ett strukturerat arbetssätt som söker en ny utmaning på en trevlig arbetsplats. För att du ska trivas och lyckas väl i den här rollen tror vi att du är en positiv, noggrann och prestigelös person som drivs av utmaningen att arbeta i en bred och administrativt stöttande roll. Då tjänsten är placerad på HR-avdelningen ser vi det som fördelaktigt om du har ett intresse för HR och är nyfiken på att använda dina administrativa förmågor i en ny och spännande miljö. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kravprofil för detta jobb• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Eftergymnasial utbildning inom relevant område
• 2-3 års erfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i MS Office-paketet och webb
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Tidigare erfarenhet av arbete inom statlig sektor, gärna universitet/högskola
• Erfarenhet av webbverktyget Polopoly.
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid. Konsultuppdrag mellan 2016-01-18 och 2016-03-31.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12891TL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb12891TL
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 12891
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2603241
Observera att sista ansökningsdag har passerat.