Administratör med erfarenhet från vård och service

Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB i Nacka, Haninge, Mjölby, Håbo, Uppsala eller i hela Sverige

Vi söker nu dig som vill arbeta administrativt inom vår härliga SÄBO- och husläkarverksamhet. För att lyckas bra i rollen önskar vi att du tidigare har arbetat administrativt inom vårdsektorn där du hanterat och ansvarat för liknande arbetsuppgifter och med service samt patientbemötande.
Som person är du serviceminded, har en god samarbetsförmåga och ser vad som behöver göras, ligger gärna steget före och kan planera framåt.
Du har också öga för detaljer. Arbetet innebär många kontakter och möten där du kommer att ha flera bollar i luften. Du har en central roll administrativt och fyller en mycket viktig funktion på företaget. För att klara dessa krav ser vi gärna att du har vana från service och vård sedan tidigare
Om Familjeläkarna
Familjeläkarna driver vårdcentraler, ASIH, hospice, LSS och läkarinsatser på särskilda boenden både i Stockholms och Uppsala landsting. I dessa uppdrag ingår idag, husläkarmottagningar, barnavårdcentraler, mödravårdscentraler, hemsjukvård, ögonmottagning, gynmottagning, läkare i särskilda boenden och jourläkarverksamhet, allt på uppdrag från Region Stockholm och Region Uppsala.
Våra ledord är arbetsglädje och energi, patientens nöjdhet och trygghet samt medicinsk excellens. Familjeläkarna är ISO-certifierade.
Vi har ett tydligt och framgångsrikt koncept där du som anställd får stimulans, trivsel och professionell utveckling. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda resultat? Du vill använda den senaste tekniken som del i ditt arbete? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum?
Din arbetsbeskrivning:
Administrativa arbetsuppgifter i din roll som administratör för SÄBO och HLM för Region Stockholm.
Du blir en viktig del i vår SÄBO- och HLM -administration och arbetar med sjuksköterskor, läkare och övrig personal. Arbetet inkluderar listningar, sjukresebokningar, telefonsamtal, post och e-posthantering, schemaplanering, bemanning, behörigheter till våra IT-system, nära kontakt med ledning samt andra verksamhetsområden på Familjeläkarna för koordinering av resurser. Arbetstiderna är deltid under kontorstider.

Publiceringsdatum
2021-06-01

Kvalifikationer
• Du har erfarenhet av tidigare arbete inom administration och gärna inom hälso- och sjukvård
• Du har mycket god datorvana, gärna i vårt journalsystem "Take Care"
• Du är flexibel och är trygg i att ha varierande arbetsuppgifter
• Du är självgående, ordningsam och mycket noggrann
• Du tycker om att ta egna initiativ och vara ansvarstagande
• Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, samt goda kunskaper i engelska
• Du har god förmåga att kunna samarbeta
Start omgående, urval sker löpande. Heltid eller deltid. Arbetsplatsen är reglerbar efter var du bor. Vid frågor är du välkommen att mejla ann.svalberg@famlak.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-01

Adress
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
KNUT WALLENBERGS VÄG 33
13334 SALTSJÖBADEN

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB (org.nr 556740-1756), http://famlak.se
Knut Wallenbergs Väg 33 (visa karta)
133 34  SALTSJÖBADEN

Ansökan
E-post: ann.svalberg@famlak.se

Arbetsplats
Familjeläkarna I Saltsjöbaden AB

Jobbnummer
5783237

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB: