Administratör med erfarenhet från transportbranschen

PerformIQ Work AB / Administratörsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Kristianstad, Bromölla, Hässleholm, Hörby, Höör eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning
PerformIQ söker för kunds räkning en administratör till ett växande transport- och logistikbolag. Tjänsten som administratör innebär att arbeta med administrativa arbetsuppgifter så som att:

• Administrera transportsedlar från transportörer
• Avräkningar
• Fakturering grundade från inlagda prislistor
• Arbeta i systemet Mobilast
• Allmänna administrativa uppgifter

Din roll innebär vidare att arbeta i ett mindre team där du . Tjänsten passar dig som trivs i ett växande företag med stora utvecklingsmöjligheter i en central roll.


Krav på person
Vi söker dig som har som lägst avslutad gymnasieutbildning samt någon form av administrativ erfarenhet sedan tidigare. Det ses för tjänsten som meriterande om du arbetat inom transportbranschen sedan tidigare och har erfarenhet av transportplanering. För att lyckas i rollen som administratör krävs vidare:

• Erfarenhet av avräkningar och fakturering
• En god administrativ förmåga
• Meriterande med erfarenhet av bokföring
• Att du har en hög servicekänsla mot kunder och kollegor
• Meriterande med erfarenhet från affärsystemet Mobilast eller liknande

Vi ser att du som söker är noggrann, lättlärd och ansvarstagande i dina arbetsuppgifter. Vidare trivs i en roll där du arbetar nära dina kollegor samtidigt som du tar egna initativ och driver ditt eget arbete framåt. Du bör även vara framåt och positiv samtidigt som du har ett stort ordningssinne för att lyckas i rollen.

Vi ser det som starkt meriterande om du genom idrott/föreningsliv har fått med dig egenskaper som höjer såväl prestation som resultat. Ange gärna vilka idrotts-/föreningserfarenheter du har och på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Administratör.


Övrigt
Start: April
Omfattning: Heltid, 6 månader med mycket goda möjligheter till överrekrytering
Arbetstid: 8.00-17.00
Plats: Kristianstad

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ men arbeta ute hos en av våra kunder. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Alva Grell på telefonnummer 073 353 75 36. Information om kundföretaget uppges vid intervju. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

<videoUrl>https://www.youtube.com/watch?v=-m4m5C94bTk</videoUrl>

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-03-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-16
Ange följande referens när du ansöker: 2308
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alva Grell alva.grell@performiq.se

Företag
PerformIQ Work AB

Adress
PerformIQ Work AB
Hyllie Boulevard 11 A
21532 Malmö

Kontorsadress
Hyllie Boulevard 11 A

Jobbnummer
3375486

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ Work AB: