Administratör Med Erfarenhet Av Visma/spcs Till Kund I Tyresö
Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag / Inköpar- och marknadsjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag i Tyresö,
Lidingö,
Huddinge,
Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige - Ta emot samtal från kunder som vill lägga order och vara aktiv i webbportal för att ta emot digital order
• Registrera kundorder i Visma/SPCS och skriva ut följesedlar
• Vara en viktig länk mellan lagret och administrationen så att följesedlar och akut order får bästa möjliga prioritering
• Underhålla lagersaldot och beställa artiklar om dessa är på väg att ta slut
• Support till utesäljare för att lägga in kundorder samt i samråd planera installationer
• Erfarenhet av Visma/SPCS
• God datorvana
• Serviceinriktad med kunden i fokus
• Kommunikativ och kan hantera många bollar i luften
• Flytande kunskaper i Svenska
• Goda kunskaper i Engelska
För kunds räkning söker vi en administratör för arbete i kundens kombinerade lager och kontor i Tyresö.
Kunden är verksam med print, skyltning och markservice till några av de största aktörerna inom kommersiell handel i Sverige.
En arbetsplats som präglas av prestigelöshet och teamwork, där trivsel och delaktighet väger stort.
Tjänsten är på 75-100% och initialt är tjänsten på 3 månader, med god chans till förlängning.
Arbetet är förlagt dagtid under sedvanliga kontorstider.
Varaktighet, arbetstid
Ange gärna i din ansökan hur din tillgänglighet ser ut. Uppdraget är flexibelt och kan omfatta 75-100% beroende på överenskommelse på plats för rätt person. 80% eller mer
Publiceringsdatum2017-03-20Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-29
FöretagPERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG
AdressPERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG
SPEDITIONSVÄGEN 22
14250 SKOGÅS
KontorsadressSpeditionsvägen 22
Jobbnummer 3385977
Observera att sista ansökningsdag har passerat.