Administratör med erfarenhet av manuell registrering i databaser

Shaya Solutions AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 12 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Publiceringsdatum
2022-03-15

Dina arbetsuppgifter
Vår kund söker nu en Administratör. I rollen som administratör i kundens team kommer du hantera kvalitetssäkring och manuell/script inläsning av komponenter till fastighetssystemets databaser vid överlämning från olika projekt, men även hålla utbildningar, hjälpa verksamheten att formulera behovsspecifikationer och skriva ihop lathundar och rutinbeskrivningar samt tillsammans med övriga medlemmar i teamet.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• minst 2 års erfarenhet av databasadministration.
• minst 3 årig högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom relevant område, t.ex. it.
• minst 1 års erfarenhet av manuell registrering i databaser.
• minst 1 års erfarenhet av ärendehanteringssystem.
• 2 års erfarenhet av i Office-paketet.

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• minst 1 års erfarenhet av Faciliate (tidigare Landlord).
• 1 års erfarenhet av Jira, Confluence, X-ray eller Jira service manager.
• 1 års erfarenhet av att skriva rutinbeskrivningar och lathundar.
• 1 års erfarenhet av att hålla utbildningar.

Önskemål om personliga egenskaper:

• Driven, villig att ta sig an nya uppgifter, kommunikativ, goda kunskaper i svenska i tal och skrift, vara en "problemlösare".

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV på svenska i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 1 år

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
6438821

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: