Administratör med erfarenhet av färskvaror

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu söker vi en självgående administratör till vår kund som verkar inom livsmedelsbranschen.

Publiceringsdatum
2010-12-11

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som administratör, verka som stöd till kollegor inom inköp och försäljning och ha mycket kontakt med kunder och leverantörer på svenska och utländska marknaden. Du skall i det dagliga arbetet sammanställa och följa upp statistik samt göra enklare analyser.

Erfarenheter
Ett krav är att du minst har gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning. Du har stor administrativ vana och goda datakunskaper i excel och övriga program i Microsoft Office-paket. Har du genomgått ICA skolan, Coop skolan eller KY-utbildning med inriktning mot handel är det meriterande. Krav är att du har goda kunskaper i engelska, flytande i både tal och skrift. Kunskaper i spanska är meriterande.
Det är önskvärt att du från tidigare arbete har vana av klarering, logistik av frakter och leveranser.
Vi ser gärna att du har arbetat med färskvaror eller varor med kort hållbarhet.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är strukturerad och självgående, som kan ta egna initiativ till att söka arbetsuppgifter samt fatta egna beslut. Du har en glad och positiv attityd och vågar säga ifrån om det krävs. Du är analytiskt lagd, stresstålig och flexibel, van att arbeta i en miljö där det händer saker som gör att man ibland måste omprioritera arbetsuppgifterna för dagen. För rätt person finns det stor möjlighet till fast anställning hos vår kund.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är på 6 månader med stor möjlighet till fast anställning
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid eventuella frågor, kontakta rekryteringsansvarig Marie-Louise Bååth på 08- 598 982 61.
Välkommen in med en ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
799389

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: