Administratör med erfarenhet av ekonomihantering

Adecco Sweden AB, Umeå / Företagsekonomjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Umeå i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Adecco Umeå söker för uthyrning till en av våra kunder en administratör med erfarenhet från ekonomihantering.

Publiceringsdatum
2012-01-25

Dina arbetsuppgifter
Rollen som administratör är bred och du kommer bland annat ansvara för dessa områden:
Administration - posthantering, materialinköp, stöd vid inventarieinköp, rese-, bil- och mötesbokning samt fungera som stöd vid kundaktiviteter.
Fakturering - kundfakturering, påminnelser, ränta.
Ekonomihantering - leverantörsfakturor.
Medarbetaradministration - tidrapportering, maconomy-support, registrering av utlägg, hälsoundersökningar, stöd vid nyanställningar, utbildningar och interna konferenser.

Som administratör är du företagets kulturbärare och förmedlar företagets mission, affärsidé och värderingar. Du kommer även fungera som ett stöd till ledarna inom organisationen.

Vem trivs här?
För att passa in i kundens organisation behöver du vara duktig på att bygga relationer och ha en hög ambitionsnivå. Du måste tro på dig själv och dina medarbetare. Det är viktigt att du är analytisk och noggrann samtidigt som tjänsten ställer höga krav på din strukturerade och flexibla sida.

Utbildning & Erfarenhet
Du som söker har dokumenterad erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
Goda kunskaper i Office paketet.
Erfarenhet av kundfakturering och ekonomihantering.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Övrig information
80-100%
Tjänstestället är fördelat med 1-2 dagar/veckan i Örnsköldsvik och resten i Umeå.
Uppdraget är tänkt att börja i slutet av mars/ början på april. För rätt person finns goda chanser att bli överrekryterad till kund efter en tids inhyrning.

Är du intresserad?
Välkommen med din ansökan! Urvalsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar ditt CV på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Registrera både CV och personligt brev. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Vid frågor kring tjänsten kontakta Konsultchef Malin Strandlund malin.strandlund@adecco.se OBS: Inga ansökningar tas emot via e-post!

Vid frågor angående registrering av CV på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Malin Strandlund, Konsultchef, malin.strandlund@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB, Umeå

Adress
Adecco Sweden AB, Umeå
Kungsgatan 56
90326 UMEÅ

Kontorsadress
Kungsgatan 56

Jobbnummer
1138569

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Umeå

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Umeå: