Administratör med erfarenhet av arbetsrätt sökes omgående till B

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Borlänge
2017-09-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör med erfarenhet av arbetsrätt sökes omgående till B" (publicerad 2017-09-15) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige

Är du en fena på administration? Har du dessutom erfarenhet av arbetsrätt? Då har vi ett uppdrag för dig! Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågår sex månader framöver. Kunden är en välkänd och väletablerad myndighet i Borlänge.

Dina arbetsuppgifter:
I din roll som administratör arbetar du på kundens HR-avdelning med personaladministrativa uppgifter. Detta innefattar bland annat att skriva anställningsbeslut och avtal vid nyanställning samt vid förändring av anställning för medarbetare och chefer. Du arbetar i HR-systemet Heroma samt ärendehanteringssystemet LIME.

Dina kvalifikationer:

• Allmän gymnasiekompetens eller motsvarande.
• 1-2 års erfarenhet från administrativa uppgifter.
• Kunskap och erfarenhet inom/av arbetsrätt.
• Goda kunskaper i Office-paketet och andra kontorsadministrativa system.
• Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift.
• Kunskaper i Heroma och LIME är meriterande.

Dina personliga egenskaper:
I denna roll söker vi dig som trivs med administrativa arbetsuppgifter. Du arbetar noggrant och strukturerat och har förmåga att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är självständig i ditt arbete samtidigt som du har god samarbetsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-09-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3684965

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: