Administratör LMS (Learning Management System)

Arena Personal AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2011-12-02

Om företaget
Vår stora, för många attraktiva, kund inom kläd- och modelbranschen söker dig som vill jobbar som administratör för HR och Utbildningssytem.
Uppdraget är på heltid och startar i början av januari 2012 och pågår i 1 år. Placeringen är centralt i Stockholm.
Då kunden är internationell publicerar vi annonstexten på engelska. Skicka in din ansökan snarast då uppdraget kan komma att bli tillsatt under pågående annonspublicering.
Varmt välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev.

Dina arbetsuppgifter
We are now looking for you - a structured driven person with experience in administration and system management.
You like order, have a good sense for logical solutions and have an interest in HR and education.
You will prove to be an important person in Business project team around the roll out of GROW - Company's LMS (Learning Management System).
Together we will work on configuring and handling user data and training materials in the system, as well as load, inform and train new users. You will work in a team spread broadly across the company and coordinate communication and information to all of our markets and business units. We expect you to be comfortable in the many areas of contact and that you are able to make things happen!
After roll out, GROW will be the only channel for handling training related information, reaching out to all our employees.
This role includes:
• Communication and information exchange across the organization
• Publishing of system content
• System set up, administration and support

Profil
You are computer literate and fluent in English and Swedish. Any additional language qualifications are also beneficial.
Experience of versioning and set up of systems, as well as prior experience from configuration and training are also beneficial.
The position will be stationed at the Head office in Stockholm but you will be working with all the different business units and markets.

Om företaget
Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 272
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ola Nordin, 08-587 117 34

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1095699

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: