Administratör/Kundtjänst sökes till bolag i centrala Sthlm

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Vårt uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Publiceringsdatum
2017-09-19

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu för kunds räkning en Administratör/Kundtjänstmedarbetare till ett kortare uppdrag under perioden 23/10 - 22/12. Tjänsten är på heltid och perfekt för dig som är driven, glad och prestigelös som vill bygga ditt CV inom det administrativa området! Arbetsuppgifterna innefattar att besvara och hantera inkommande samtal och mail från kunder som har frågor rörande presentkort och betalningsmetoder. Kunden ser gärna att du tycker om att arbeta administrativt men samtidigt inte har några problem med att ta kontakt med kund gällande ärenden som är relaterade till ordrar.

Vem är du?

Vi söker dig som är serviceinriktad och glad då du kommer att ha mycket kundkontakt både via mail och telefon. Meriterande är om du har jobbat inom andra servicerelaterande yrken, men det är inget krav. Detta är en tjänst för dig som vill ut i arbetslivet och lära dig allt om kundrelationer och administration!

Vi letar efter dig har följande egenskaper;

• Är stresstålig
• Är organiserad, då antalet inkommande ordrar kommer vara väldigt högt och du måste kunna hålla koll på många olika saker samtidigt.
• Är lättlärd och kan ha många bollar i luften samtidigt.
• Förstår vikten av att passa tider.
• Inte har något emot att jobba ensam, då orderhanteringen och packning sker i kundens konferensrum i rummet bredvid
• Kunna ta eget ansvar för att tilldelat arbete blir gjort.
• Klara av det fysiska arbetet ( en del lyft av lådor etc.)

Du erbjuds

En spännande tjänst i en organisation där det händer mycket. Du kommer att arbeta i ett roligt team på ett kontor beläget i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag på heltid som sträcker sig under några veckor, därefter finns det stora chanser till arbete på sommar/ledigheter eller vid behov! Vi går igenom ansökningarna och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se. Ansök på www.jurek.se

Start

23:e oktober

Ersättning
Enl.ök

Sista ansökningsdag

Intervjuer sker löpande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Dall victoria.dall@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3706644

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: