Administratör/Kundtjänst sökes för kunds räkning inom Jönköping

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administrativt arbete och vill nu ta dig an nya spännande uppdrag? Då söker vi dig till framtida uppdrag inom administration!

Publiceringsdatum
2022-12-12

Om tjänsten
Detta är en proaktiv annons i syfte att hitta lämpliga kandidater till framtida uppdrag inom administration för tjänster i och runt Jönköping. Som administratör hos någon av våra kunder kan arbetsuppgifterna variera allt ifrån att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning, beroende på vad kunden i fråga eftersöker till den specifika tjänsten.
I din roll som administratör kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
• Hantera kalendrar och möten
• Inköp
• Ekonomisk uppföljning
• Hantera allmän administration
• Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar
Om dig
Du som söker har gärna tidigare erfarenhet av administrativt arbete samt relevant utbildning. Som person bör du gilla att ge service, vara noggrann i ditt arbete och ha lätt för att lära dig olika system. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter.

Viktigt för tjänsten:
• Tidigare erfarenhet kring kundservice, kundtjänst, administration eller säljroll
• Självgående såväl som att arbeta i team
• Hög prioriteringsförmåga

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Observera att urval och intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: william.maklin@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se

Välkommen att skicka in din ansökan senast 8/1!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40051".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Melinda Gustavsson

Jobbnummer
7251394

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: