Administratör/Kundtjänst
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Är du en noggrann och ansvarsfull person som trivs i ett högt tempo? Då kan detta vara jobbet för dig! Just nu söker vi en administratör/kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder i Karlstad!
Publiceringsdatum2017-08-21Om tjänstenSom administratör/kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att arbeta i en trevlig och öppen miljö med ett brett utbud av arbetsuppgifter. De främsta arbetsuppgifterna är att genom telefon och mail svara på kundtjänstärenden. Du kommer också arbeta administrativt med bl.a. fakturahantering och fraktbokning. Du kommer att svara på frågor från både svenska och internationella kunder, företag och privatpersoner. Ni arbetar tätt tillsammans i teamet men du har även stort ansvar över dina egna arbetsuppgifter vad gäller beslutsfattning och ansvarområden. Här arbetar vi i ett högt tempo och har alltid många ärenden igång samtidigt.
Om dig
Du som är en duktig administratör och som obehindrat behärskar svenska och engelska i både tal och skrift kommer att ha en god grund att stå på. Som person är du noggrann, flexibel, social och framåt. Det är viktigt att du är prestigelös och öppen för att rycka in där det behövs och din prioriteringsförmåga är god. Du är en lagspelare som trivs med att arbeta nära dina kollegor men har förmåga att själv ansvara för och driva dina arbetsuppgifter. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. För rätt person finns det efter 4-6 månader stora möjligheter till en anställning direkt hos vår kund. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få två tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Adam Fransson Mörk på 054-7718552.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAdam Fransson Mörk
Adam.FranssonMork@adecco.se 054-7718552
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Torgatan 2
65224 KARLSTAD
KontorsadressÖstra Torgatan 2
Jobbnummer 3653417
Observera att sista ansökningsdag har passerat.