Administratör/kundservicemedarbetare

Inera AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-08-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör/kundservicemedarbetare" (publicerad 2018-02-01) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inera AB i Stockholm, Österåker, Karlstad, Lund eller i hela Sverige

Inera koordinerar landstingens och regionernas gemensamma e-hälsoarbete och utvecklar tjänster till nytta för invånare, vård- och omsorgspersonal och beslutsfattare.

Inera ägs av alla landsting och regioner och leds av en politisk styrelse med representanter från ägarna. Kundfokus, leveransfokus och affärsperspektiv är ledorden i Ineras
verksamhet.

Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm. Läs mer på www.inera.se

Är du en serviceinriktad administratör/kundservicemedarbetare?

Skicka då in din ansökan till oss omgående.

Nationell kundservice är Ineras kundfunktion som hanterar frågor om nationella system för vård och omsorg. Ineras potentiella och befintliga kunder behöver stöd i olika sammanhang när de har att göra med de nationella e-Hälsotjänsterna. Det kan vara vid en beställning eller en anslutning av en tjänst, en fakturafråga, eller kanske hjälp med ifyllnad av ett regeldokument etc.

Dessa olika arbetsuppgifter hanteras av anslutningsgruppen som är en grupp av flera inom Nationell Kundservice. En annan gruppering är Support, som hanterar felanmälan och ger support.

Vi söker nu en serviceinriktad administratör/handläggare till vår Ordermottagningsgrupp.

Ordermottagningsgruppen på Inera består i dagsläget av 10 medarbetare som hanterar ärenden självständigt men som också samarbetar gällande framtagning av dokumentation, instruktioner, arbetsfördelning etc. Hela Nationell kundservice består av ett trettiotal medarbetare och det finns stora möjligheter att arbeta med olika grupperingar.

Alla ärenden handläggs i ärendehanteringssystemet Marval och information om kund uppdateras i CRM-systemet Lime.

Publiceringsdatum
2016-08-12

Arbetsuppgifter
Som administratör/handläggare inom Nationell kundservice och anslutningsgruppen ska du kunna Ineras tjänsteutbud i allmänhet och några tjänster i synnerhet.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av kundkommunikation per e-post men även en viss del per telefon. Du kommer att vara länken mellan kunden och Ineras tjänsteförvaltningar när det gäller att handlägga ärenden, hantera och administrera avtal, granska dokumentation, uppdatera kundinformation.
Kvalifikationer och kompetens

Vi söker dig som är förtroendeingivande, ansvarsfull, ambitiös och effektiv. För att trivas i rollen som administratör/handläggare hos oss är du en person med hög arbetsmoral, god social kompetens, samt ett brinnande intresse för att vårda kundrelationer. Vidare är du självgående, initiativtagande och gillar att arbeta både i grupp och enskilt. Du har en känsla för service och även en fördel om du har ett intresse för teknik.

Vi har ett krav och det är att du har telefonvana och Officekunskap BAS kunskaper.

Det är en fördel om du

• har arbetat i funktioner Kundservice/IT Service/Service Desk
• har erfarenhet med avtalsadministration eller liknande
• har erfarenhet från liknande bransch (IT och/eller vård/omsorg) 

Det är meriterande om du har jobbat med behörighetsadministration, är van att arbeta i ärendehanteringssystem.
Varaktighet och tillträde

Tjänsten är en allmän visstidsanställning på heltid och pågår i ca 6 mån. Vi vill gärna att du har möjlighet att börja jobba from augusti. Det finns en stor möjlighet att visstidsanställningen förlängs eller alternativt övergår till en tillsvidareanställning.

Anställningsvillkor enligt kollektivavtal mellan PACTA och Vision/Akademikeralliansen. Vi läser ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden löpt ut.
Har du frågor om tjänsten, kontakta:

Gruppchef Monia Nekach, Telefonnummer: 08-452 71 87  mobil: 072-724 32 86
HR-generalist Kristina Claesson, 08-452 71 73
Fackliga frågor Harriet Fredin, Vision, 08-452 78 42

Vi avböjer oss vänligt, men bestämt, all hjälp med rekrytering och annonsering.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Inera AB

Adress
Inera AB
Östgötagatan 12
11625 Stockholm

Kontorsadress
Östgötagatan 12

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2990246

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inera AB: