Administratör / Kundservice / kundtjänst till IP-Only

Bravura / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-10-02

Företaget
IP-Only är ett snabbväxande telekombolag som på några få år har vuxit från 65 anställda till att idag vara ca 800 totalt i koncernen. De växer både organiskt och genom uppköp av andra företag.
De bygger ett eget och öppet fibernät över hela Sverige och levererar allt från fiberanslutning till privatpersoner till stora driftlösningar för företag med stora kapacitets- och säkerhetskrav.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör/kundsupport arbetar du i nära samarbete med avdelningens andra administratör. Rollen innefattar kontinuerlig kontakt med IP-Onlys kunder och även internt anställda via telefon och mail. Du svarar på frågor gällande fakturor, kundportalen och även reklamationer. Vidare så stöttar du resterande medarbetare i ditt team med diverse administrativa arbetsuppgifter.


Kvalifikationer
• Erfarenhet från en roll som administratör eller kundtjänstmedarbetare
• God dator- och systemvana
• Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
• Meriterande är erfarenhet av att hantera reklamationsfrågor

För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och driva det självständigt framåt. Du är relationsorienterad och tycker om att ha många kontaktytor. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Du är lösningsfokuserad, har förmågan att ta egna initiativ och du är strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare tror vi att du trivs med varierande arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, administration, kundservice, support, kundkontakt, kundsupport, kundtjänst, reklamation, order

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caleb Musie caleb.musie@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4378695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: