Administratör/koordinator till KTH i Stockholm
Novare Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Bemanning AB i Stockholm,
Botkyrka,
Nynäshamn,
Strängnäs,
Uppsala eller i
hela Sverige Kungliga Tekniska högskolan, är ett statligt svenskt universitet i Stockholm med huvudsaklig inriktning på teknik och naturvetenskap. Sedan starten 1827 har KTH utvecklats till ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar de studenter, forskare och fakultet från hela världen.Tillsammans med näringsliv och samhälle arbetar KTH för hållbara lösningar på några av mänsklighetens största utmaningar: klimatförändringar, framtidens energiförsörjning, urbanisering och livskvalitet för en snabbt växande, åldrande befolkning. Arbetsgivare: Novare Bemanning
Vill du arbeta i en koordinerande roll med flera kontaktytor? Har du minst två års erfarenhet inom administration? Då har vi en möjlighet till dig! Just nu söker vi efter en administratör till KTH i Stockholm.
För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!
Om uppdraget
Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu söker vi en administratör till KTH i Stockholm.
Som administratör på myndigheten kommer du att arbeta i en mycket koordinerande roll. Du är ansiktet utåt vid mottagande av gäster och har flera kontaktytor. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att utveckla rutiner, onboarding av nya medarbetare, planera gemensamma träffar mm. Rollen innebär varierat arbete där fokus ligger på att stötta avdelningen på olika sätt.
Till denna roll söker vi dig som arbetar serviceinriktat och relationsskapande. Du är kommunikativ, noggrann och bekväm med att ta egna initiativ. För att trivas i rollen bör du vara ansvarstagande och lösningsorienterad.
Exempel på övergripande arbetsuppgifter
sköta administrativa rutiner
planera och samordna
arbeta utifrån fastlagda rutiner
vara ett operativt stöd för verksamheten
formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
hantera många kontakter med anställda och allmänhet
göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
göra kalenderbokningar, mötesbokningar
utföra reseplanering
fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
projektplanering och uppföljning av projekt
skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll.
Krav för tjänsten
gymnasium eller likvärdig utbildning
mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
minst två (2) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Meriterande krav för tjänsten
relevant högskole-/universitetsutbildning
erfarenhet av gäster, resebokningar och hantering av event
erfarenhet av att ha arbetat på högskola/ universitet tidigare
erfarenhet av att ha arbetat i koordinerande roll med många olika kontaktgrupper.
Uppdragsperiod och omfattning
Uppdraget är på 75% med start omgående och pågår sedan initialt i 6 månader, med möjlighet till förlängning. Placeringsort är hos myndigheten i Gävle, möjlighet till distansarbete 2 dagar/vecka.
Ansökan
Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2024-06-23. Du är varmt välkommen!
Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Miranda Nilsson på
miranda.nilsson@novare.seHoppas vi ses!
Som konsult hos oss
Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.
När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid.
Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Novare Bemanning AB (org.nr 556783-4782),
https://novare.se/bemanning Arbetsplats Novare Bemanning
Jobbnummer 8749817
Observera att sista ansökningsdag har passerat.