Administratör / Koordinator till ideell organisation

Maxkompetens Konsult AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Administratör / Koordinator till ideell organisation

Om tjänsten

Vi söker nu en strukturerad och prestigelös administratör / koordinator till vår kund i Kista. I rollen kommer ditt primära ansvarsområde vara organisationens medlemshantering. Här ingår bl.a. administration och underhåll av medlemsregister, kontakt med medlemmar över mail/telefon och fakturering av årsavgifter.

I rollen kommer du även vara ansvarig för koordineringen av medlemsmöten, där du är spindeln i nätet som ser till att information kommer ut till berörda parter, konferensrum allokeras, ev catering beställs, m.m. Du kommer även ha internationella kontakter med medlemmar i motsvarande organisationer utomlands. Utöver detta finns även utrymme för dig att till viss del forma rollen själv och hjälpa till i organisationen med att t.ex. skriva texter och med ekonomirelaterade sysslor.

Här kommer du in på en öppen, trygg och prestigelös arbetsplats där du som anställd arbetar utifrån frihet under ansvar. Kontoret är placerat i moderna och fräscha lokaler i Kista.

Tillträde: Snarast möjligt, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid (37,5 timmars arbetsvecka). Tjänsten är tillsvidare. Du kommer initialt ha en 6-månaders anställning hos Maxkompetens, där det är uttalat att kunden har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem efter detta.
Arbetstid: Måndag - fredag, kontorstider

Din profil

Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet av administration och har en god känsla för service. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift samt ha goda kunskaper både i svenska och engelska. Du har erfarenhet av arbete i affärssystem och goda kunskaper i Office-paketet.

För denna tjänst kommer dina personliga egenskaper väga tungt. Vi ser att du är en positiv, strukturerad och öppen person som har lätt för att skapa kontakter. Du är prestigelös och trivs då du får hjälpa både kollegor, externa kontakter och kunder. Du är van att ta ansvar över ditt eget arbete och räds inte att självständigt göra det som behövs för att lösa problem.

Sista ansökningsdag

Intresserad?
Välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare . Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2019-09-23

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "_shZHTTaQr22dKLGsmDf6g==".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Maxkompetens Konsult AB (org.nr 556667-3199)

Arbetsplats
Maxkompetens

Jobbnummer
4873450

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: