Administratör/koordinator sökes omgående till läkemedelsföretag

Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Trivs du i en internationell miljö och att arbeta självständigt men med kollegor omkring dig? Vi söker dig som är administrativt lagd, kommunikativ, proaktiv samt tycker om att stötta verksamheten och sätta upp rutiner och arbeta strukturerat. Vår kund är ett internationellt läkemedelsföretag och arbetsplatsen är i Stadshagen.

Vår kund behöver förstärka sin verksamhet med en dedikerad administratör med fokus på företagets interna utbildningar. Uppdraget ska tillsättas omgående och beräknas pågå i ca sex månader med möjlighet till förlängning. Tjänstgöringsgraden är ca 75%.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Våra anställda konsulter har en trygg anställning med fast månadslön. Vi har kollektivavtal och erbjuder våra anställda medarbetare friskvårdsbidrag.


Arbetsuppgifter:
Du kommer främst att arbeta i företagets utbildningsportal, som är en del av ett större HR system.

Arbetsuppgifterna kommer till en början bestå av :

• registrering
• arkivering
• koordinering
• dokumentation

På sikt kommer du bli enhetens nyckelperson för allt som gäller dessa utbildningar/träningar. Du kommer bli rådfrågad av chefer och specialister samt bistå dem med att analysera resultatet av utbildningen.


Din bakgrund:
Du har mycket god systemvana samt vana av att arbeta med processer. Har du erfarenhet av större ett HR-system är det en merit. Du är van att arbeta både på svenska och på engelska och har generellt goda IT- kunskaper. Förutom att du gillar att arbeta med administration och koordinering, är du noggrann och kan hantera detaljer. Då du har många interna kontakter och olika uppgifter parallellt är det också viktigt att du är kommunikativ samt arbetar strukturerat.


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Deltid 75% Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-06-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-20
Ange följande referens när du ansöker: 1067
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Elvin Guillemain

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4194475

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: