Administratör / Koordinator inom IT
Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör / Koordinator inom IT" (publicerad 2016-11-01) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige JobQuest behöver en Administratör/Koordinator inom IT för uppdrag hos en av våra kunder i Stockholm!
Som Administratör hos vår kund kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som Administratör/Koordinator. Det som är gemensamt för rollerna är att du måste tycka om att arbeta administrativt.
I arbetsuppgifter kan du komma att få arbeta med varierande arbetsuppgifter så som t.ex boka konferenser, möten, kontera tillhörande fakturor, samordna beställningar till möten, administrera inkommande förfrågningar, agera som konferensvärd/värdinna vid interna och externa möten och utbildningar med tillhörande uppgifter samt allmänna kontorsgöromål och administration.
Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.
Uppdragstiden är heltid under perioden 2016-10-24 t.o.m. 2017-05-31 med möjlighet till förlängning.
Vi söker dig med hög servicekänsla. Som person är du utåtriktad och social. Du har förmågan att prioritera, är organiserad samt noggrann i ditt arbete.
Som administratör behöver du tycka att det är roligt och givande med administrativt arbeta. Gilla struktur och kunna skapa struktur samtidigt som du har flera uppgifter parallellt. Prioriteringsförmåga är en väldigt viktig egenskap.
Vi tror även att du har:
• En god kommunikativ förmåga
• Relevant utbildning inom området
• Erfarenhet av arbete inom administration (praktik är likvärdigt)
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Minst några års erfarenhet av konferens/caféverksamhet eller liknande uppgifter de senaste tre åren
• Kunskaper i Office-paketet
Publiceringsdatum2016-10-10Dina personliga egenskaper• Orädd, våga ta för dig och ta egna beslut
• Social kompetens oavsett vem du pratar med
Meriterande:
• Erfarenhet från bank eller försäkrings
• Erfarenhet av fakturahantering
Stor vikt läggs på personlig lämplighet.
Din ansökan:
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på
www.jobquest.se . Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Din ansökan ska innehålla CV , personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.seKollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och är därmed också kollektivt anslutna.
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Om Jobquest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Möjlighet till förlängning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherés Rydell
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm
KontorsadressUpplandsgatan 7 11123 Stockholm
Jobbnummer 3095273
Observera att sista ansökningsdag har passerat.