Administratör / Koordinator

Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör / Koordinator" (publicerad 2017-12-19) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en duktig och driven Administratör? Vi behöver förstärka vårt arbetsteam med konsulter i rollen som Administratör/Koordinator.

Som Administratör hos våra kunder kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, där din roll kan variera med roller som Administratör/Projektassistent/Koordinator. Det som är gemensamt för alla rollerna är att du måste tycka om att arbeta administrativt.

Vanliga arbetsuppgifter som ingår:

• Mycket Administration
• Hantera olika typer av bokningar
• Kontakt med leverantörer
• Kontakt med personer i olika positioner

Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.

Vi söker blivande medarbetare för tillsvidare anställning med sex månaders provanställning. Startdatum efter överenskommelse.

Din Profil:

Som administratör behöver du tycka att det är roligt och givande med administrativt arbeta. Gilla struktur och kunna skapa struktur samtidigt som du har flera uppgifter parallellt. Prioriterings förmåga är en väldigt viktig egenskap.

Vi tror även att du har:

• En god kommunikativ förmåga
• Högskoleutbildning eller motsvarande
• God kunskap i MS Office (word, excel, Powerpoint)
• Erfarenhet av arbete inom administration (praktik är likvärdigt)
• Förmåga att behärska engelska obehindrat i tal och skrift

Publiceringsdatum
2016-10-24

Dina personliga egenskaper
• Orädd, våga ta för dig och ta egna beslut
• Social kompetens oavsett vem man pratar med

Meriterande:

• Erfarenhet från bank eller försäkring

Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper

Din ansökan:

Vi kommer att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se .

Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Om Jobquest:

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Varaktighet, arbetstid
100% Möjlighet till förlägning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therés Rydell

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm

Kontorsadress
Upplandsgatan 7 11123 Stockholm

Jobbnummer
3121623

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: