Administratör/Kontorskoordinator till tjänst på 80% i Härryda!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Härryda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Härryda,
Lerum,
Partille,
Bollebygd,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Härryda,
Lerum,
Partille,
Bollebygd,
Mölndal eller i
hela Sverige Tidigare erfarenhet som administratör och kontorskoordinator? Intresserad av att arbeta på 80%? Ta dig en titt på annonsen nedan och se om detta kan vara något för dig!
Publiceringsdatum2020-12-23Om tjänstenDitt ansvarsområde kommer innebära att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet. Idag är de 35 st på kontoret. Väldigt familjärt bolag med trivsam miljö. Man kommer få ett eget eller dela rum med en person. Du förväntas kunna sitta på plats hos dem. Bra lokaler för att kunna anpassa efter rådande läge. I din roll som Administratör/Kontorskoordinator kommer du bland annat hantera avtal, arkivering, beställningar/inköp, företagshälsovård, ansvarig för kontoret, ansvarig för att förbereda inför möten, bokningar och lokaler, boka resor- utbildningar osv. Du ska även avlasta cheferna/ledningsgruppen med diverse administrativa uppgifter.
Du kommer även bemanna receptionen ca 2 dagar i veckan och sköta intern posthantering och ha koll på serviceintervall och besiktningar med bolagets samtliga fordon. Detta inkluderar fakturahantering gällande fordon samt administrera system för körjournal.
Om dig
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Du är en person som vågar ta initiativ och gillar ta ansvar. Du får gärna ha ett proaktivt arbetssätt och gilla att driva processer framåt. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta i en självständig roll.
Önskade kvalifikationer
• Dokumenterad erfarenhet av att arbetet i en administrativ funktion
• Tidigare erfarenhet av stöttning av chefer & som kontorskoordinator
• Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, MS Office och SharePoint är meriterande
• Obehindrade kunskaper i Svenska & Engelska språket, tal och skrift
Om Adecco
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider.
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.
Adecco är ett världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Nalin Yilmaz via
nalin.yilmaz@adecco.se Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.se Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, Administrator, Kontorist, Koordinator, Coordinator, Organisatör, Sekreterare, Assistent, Assistant, Göteborg,
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-33603".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5504107
Observera att sista ansökningsdag har passerat.