Administratör/kontorsansvarig till tekniskt företag

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-05-17

Företaget
Bravura söker en administratör/kontorsansvarig till ett företag som erbjuder marknadens bygg- och anläggningssektor el- och teletekniska konsultuppdrag. Verksamheten är inriktad på konceptlösningar inom branscher såsom läkemedelsindustrin och elektronikindustrin. Med entusiasm och personligt bemötande vill företaget skapa goda samarbeten med sina kunder.
De är idag 10 medarbetare som arbetar på företaget och har kontor vid Gullmarsplan. Här erbjuds du en arbetsplats där medarbetarna tycker att det är roligt att gå till jobbet och har goda möjligheter att påverka sin utveckling.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör/kontorsansvarig kommer du att vara behjälplig inom flera områden. Du kommer vara ett stöd för VD och delägare samtidigt som du stödjer konstruktörerna i deras dagliga arbete. Dina arbetsuppgifter består av att hjälpa till vid administration av projektstart, vilket innebär registrering i databasen och i ekonomi- och tidrapporteringssystemet, svara i telefon, beställa kontorsmateriel, ha kontakt med leverantörer samt arkivera. Det finns möjlighet att på sikt agera närmare projektstöd vid projektering och då bli involverad i datamiljön, marknadsföring och affärsutveckling.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasieutbildning
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet av kundservice, administrativt arbete eller liknande roll.
Systemkrav: Goda kunskaper i Officepaketet
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Övrigt: Tekniskt intresse
Meriterande: Erfarenhet från byggbranschen

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: adminstratör, kontorsansvarig, kontor, office manager, office assistant, office coordinator, bygg, el, teknik

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson 08-40024050 jessica.larsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2849555

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: