Administratör/kontorsansvarig till tekniskt företag
Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-05-17FöretagetBravura söker en administratör/kontorsansvarig till ett företag som erbjuder marknadens bygg- och anläggningssektor el- och teletekniska konsultuppdrag. Verksamheten är inriktad på konceptlösningar inom branscher såsom läkemedelsindustrin och elektronikindustrin. Med entusiasm och personligt bemötande vill företaget skapa goda samarbeten med sina kunder.
De är idag 10 medarbetare som arbetar på företaget och har kontor vid Gullmarsplan. Här erbjuds du en arbetsplats där medarbetarna tycker att det är roligt att gå till jobbet och har goda möjligheter att påverka sin utveckling.
Dina arbetsuppgifterSom administratör/kontorsansvarig kommer du att vara behjälplig inom flera områden. Du kommer vara ett stöd för VD och delägare samtidigt som du stödjer konstruktörerna i deras dagliga arbete. Dina arbetsuppgifter består av att hjälpa till vid administration av projektstart, vilket innebär registrering i databasen och i ekonomi- och tidrapporteringssystemet, svara i telefon, beställa kontorsmateriel, ha kontakt med leverantörer samt arkivera. Det finns möjlighet att på sikt agera närmare projektstöd vid projektering och då bli involverad i datamiljön, marknadsföring och affärsutveckling.
KvalifikationerUtbildning: Avslutad gymnasieutbildning
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet av kundservice, administrativt arbete eller liknande roll.
Systemkrav: Goda kunskaper i Officepaketet
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Övrigt: Tekniskt intresse
Meriterande: Erfarenhet från byggbranschen
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: adminstratör, kontorsansvarig, kontor, office manager, office assistant, office coordinator, bygg, el, teknik
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Larsson 08-40024050
jessica.larsson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2849555
Observera att sista ansökningsdag har passerat.