Administratör inom upphandling till Becton Dickinson - Placera Personal AB - Administratörsjobb i Stockholm
Administratör inom upphandling till Becton Dickinson
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
BD är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård genom Advancing the world of health. BD är ett ledande företag som arbetar för att öka säkerheten för patient och vårdpersonal samt utvecka teknik som möjliggör medicinsk forskning och kliniska laboratorier. BD har mer än 40.000 medarbetare över 50 länder som arbetar i nära samarbete med kunder och partner för att bidra till att ökad medvetenhet, sänka sjukvårdskostnader, öka effektiviteten, förbättra säkerhet inom sjukvården och utöka tillgången till sjukvård.
BD har sitt nordiska huvudkontor i Marievik i Stockholm. De sitter i nya och fräscha lokaler med utsikt över vattnet. På kontoret arbetar idag 120 anställda fördelade över olika affärsområden. Becton Dickinson AB har dotterbolag i Danmark, Finland och Norge. De har sitt centrallager i Belgien där det mesta av distributionen utgår ifrån. På huvudkontoret i Stockholm finns utöver sälj- och marknadsavdelningen också en gemensam kundservice, IT, HR samt ekonomiavdelning.

Tjänsten
Som upphandlingsadministratör är dina främsta arbetsuppgifter att administrera, projektleda och driva upphandlingar. I rollen arbetar du med alla BDs affärsområden främst i Sverige men stöttar även upp i övriga Nordiska länder. Du kommer du att arbeta i ett team tillsammans med fem kollegor på det trevliga huvudkontoret i Marievik. Detta är ett konsultuppdrag där du initialt arbetar som konsult via Placera Personal och efter sex månader har goda möjligheter att övergå till anställning hos BD. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.

Publiceringsdatum
2018-10-02

Dina arbetsuppgifter
I rollen har du bland annat följande arbetsuppgifter:

* Administrera, projektleda och driva upphandlingar
* Administration av att hålla affärssystemen uppdaterade med korrekta priser etc.
* Intern kontakt med sälj- och marknad
* Kundkontakt via mail


Kvalifikationer
För att passa in i denna roll ser vi gärna att du stämmer in på följande kvalifikationer:

* Mycket god erfarenhet av administration
* Erfarenhet och lätt för att sätta dig in i nya system
* Goda Excelkunskaper
* Mycket goda kunskaper i engelska
* Kunskaper i annat Nordiskt språk är meriterande
* Erfarenhet av Salesforce är meriterande
* Kunskaper inom upphandlingar är meriterande

Personligt
För att passa i rollen som upphandlingsadministratör bör du vara serviceinriktad, orädd och ha ett stort eget driv. Du är strukturerad, organiserad och trivs i en roll där du arbetar både med administration och sociala kontakter. Andra viktiga egenskaper är att du är flexibel, kommunikativ och teamfokuserad.

Anställningstyp/arbetstider
Konsultuppdrag via Placera Personal de första 6 månaderna med ambitionen om att gå över i en anställning hos BD efter det.
Start: Enligt överenskommelse
Arbetstider: Mån-Fre kl.8-16:30.
Placering: Marievik

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Nyckelord: administratör, administration, upphandling, upphandlingsadministration, salesforce

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Eidhagen 08-586 22 716

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4378557

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: