Administratör inom logistik och distribution!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Engagerad administratör sökes till företag inom logistik och distribution!
Vill du ha en arbetsdag fylld med spännande och varierande arbetsuppgifter? Vi på Adecco Office & HR ger dig möjligheten att genom rollen som administratör utvecklas och ställas inför nya och roliga utmaningar. Du behövs omgående till och med augusti med chans till förlängning. Möjlighet till kortare semester finns. Företaget ligger i norra Stockholm.
Hur ser din arbetsdag ut som administratör?
Rollen som administratör kommer att innebära mycket kundkontakt, främst per telefon. Du ställs även inför arbetsuppgifter som ordermottagning, registrering, reklamationer samt allmänna kontorsgöromål. Som administratör kommer din arbetsdag även innefatta en del översättningar från engelska till svenska.
Vem trivs som administratör?
Du som tidigare arbetat som administratör kommer att känna igen dig samtidigt som du får möjlighet att lära dig nya saker och utvecklas i din roll. Har du dessutom lite förkunskaper inom logistik och distribution kommer du ha lätt att sätta dig in i rollen som administratör. Då en del av arbetet innebär översättningar från engelska till svenska är det viktigt att du har goda kunskaper i båda språken i såväl tal som skrift. Tycker du om att samarbeta och gillar att hjälpa andra människor kommer du att trivas här. Din noggrannhet och din förmåga att arbeta på ett strukturerat sätt kommer att komma väl till pass och göra att du når framgång.
Vad erbjuder vi dig som administratör?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller klicka på följande länk:
http://adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1334039Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 981 54 eller
cilla.orban@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-06-01Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 951752
Observera att sista ansökningsdag har passerat.