Administratör inom Logistik & Transport

Bravura / Administratörsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Ludvika, Borlänge, Falun, Köping, Hagfors eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-03-20

Företaget
Bravura är ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige. Vi har utsetts till Gasellföretag fem år i rad och vårt långsiktiga mål är att fortsätta vår expansiva tillväxt med bibehållen lönsamhet. Idag finns Bravura i Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall, Jönköping och Linköping. På våra kontor arbetar drygt 140 medarbetare, men den största delen av våra anställda, idag cirka 600 konsulter, arbetar ute på uppdrag hos våra kunder.

Företaget är Sveriges ledande aktör inom sitt skrå och är placerat i de centrala delarna av Ludvika.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör inom Transport och Logistik kommer du arbeta med daglig transportsamordning inom ett specifikt projekt. Du kommer ansvara för att rembursavtalen följs, ansvara för leveransförsändelser och fraktförfrågningar samt kontrollera transporter. Du kommer också få möjlighet att få arbeta med utveckling i rollen kopplat till transporter och leveransplanering.
Vidare kommer du också ansvara för att sammanställa krav från leverantörer på behov kopplat till transport, packning, märkning och lagerhållning. Du kommer löpande rapportera till projektets Supply Chaing Manager.


Kvalifikationer
• God administrativ förmåga
• Erfarenhet av Transport och Logisitik
• Kunskap inom Transport, export & import
• Grundläggande kunskaper inom exportkontrollkrav

Meriterande erfarenheter
• Tidigare detltagande i projektarbete
• Förståelse för INCOTERMS
• Svenska & Engelska i tal och skrift

För att du ska kunna hantera rollen väl tror vi att du har tidigare erfarenheter av liknande administrativa roll. Vi tror också att du som person är strukturerad och klarar av att hålla många bollar i luften när det blir mycket att göra.

Övrig information:

Start: Efter överenskommelse
Plats: Ludvika
Lön: Efter överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peter Karnstedt peter.karnstedt@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2085

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4033159

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: