Administratör inom kundtjänst

TNG Group AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du intresserad av att jobba med administration och kundservice? Vi söker en Administratör i Stockholm med start omgående.

Vill du ha en kombinerad roll där du både får arbeta administrativt samtidigt som du hjälper kunder över telefon? Är du noggrann och systematisk? Perfekt! Nu söker vår kund i Solna en Administratör till sin backoffice. Låter det intressant? Ansök redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här får du möjlighet att jobba på ett trevligt bolag där du supporterar verksamheten och bidrar till att det dagliga arbetet flyter på. Du blir en del av ett härligt team på 5 personer och får en grundlig upplärning vid din start.

Du kommer att arbeta ute hos vår kund under hela perioden och få många nya kollegor vilket breddar ditt professionella nätverk. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av många goda förmåner när du blir konsult hos oss.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som Administratör kommer du att:

* Uppdatera kontaktpersoner, mailadresser och fakturauppgifter i CRM systemet
* Aktivt leta fram information för att säkerställa aktuella kunduppgifter
* Svara på och administrera kundtjänstärenden, främst via mail men även på telefon
* Vara ett administrativt stöd på avdelningen

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid och förväntas starta så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via oss på TNG och det finns möjlighet att uppdraget blir förlängt. Vår kund sitter i lokaler vid Solna i Stockholm.

VEM ÄR DU?

För att passa i rollen som Administratör ser vi att du har:

* erfarenhet av kundtjänst och CRM system
* gymnasial utbildning
* goda kunskaper i Office 365
* kan svenska och engelska i tal och skrift

Som person ser vi att du är noggrann och systematisk eftersom att du uppdaterar kundinformation. Vidare är du kommunikativ, serviceinriktad och duktig problemlösare.

Låter det här som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2020-09-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tng Group AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tng Group AB (org.nr 556648-2781), https://www.tng.se/

Arbetsplats
TNG Group AB

Jobbnummer
5368425

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: