Administratör inom konsultvärlden!

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2013-09-04

Företaget
Du kommer att arbeta på ett ungt och fartfyllt konsultföretag som är verksamma inom teknikbranschen. Kontoren finns i Kista och Sundbyberg, där du sitter i väldigt trivsamma lokaler. Företaget har varit framgångsrikt och verksamt i sin nuvarande form sedan 2006 och är idag ett väletablerat företag med ett starkt varumärke. Här jobbar du tillsammans med ca 100 kompetenta och trevlig kollegor.

Dina arbetsuppgifter
Det här är en nyskapad roll, för ett nytt partnerskap, där du ansvarar för all leverantörskommunikation. Här jobbar du, likt spindeln i nätet, med att administrera konsultförfrågningar från kund till offerter från leverantörerna. Du följer alltså hela flödet från beställning till faktureringen. Till detta tillkommer en rad administrativa uppgifter som bland annat att skicka ut avslag till leverantörerna. Tjänsten innerhåller även en hel del externa kontakter, varför du bör trivas i en kommunikativ roll. Tillsammans med personen som är ansvarig för det nya partnerskapet skapar du rutiner och nya effektiva arbetssätt.

Tjänsten är en junior roll och vänder sig därför till dig som har ca 3 års arbetslivserfarenhet inom administration/ekonomi.

Kvalifikationer
• Minst gymnasieekonom
• Erfarenhet av administrativa uppgifter och fakturering
• God datorvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Till den här tjänsten krävs du att du kan jobba självständigt, eftersom du sitter som ensam ansvarig för all kommunikation och administration. Du trivs i en miljö där det händer mycket samtidigt som du bör vara prestigelös och kunna genomföra även monotona uppgifter. Varmt välkommen med din ansökan.

Övrig information:

Start: Omgående /enligt ö.k
Plats: Sundbyberg
Lön: Fast lön
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: administration, underkonsulter, fakturering

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina Wennersten

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1643954

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: