Administratör inom inköp till globalt bolag

S&C Bemanning Göteborg AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-12-04

Om företaget
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Årligen utses färre än 0,5 procent av alla Sveriges aktiebolag till Gasellföretag av Dagens Industri. Det är med glädje vi kan meddela att Söder & Co har blivit utnämnt till Gasellföretag 2013.

Om företaget
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en administratör/super-user för start i mitten på januari. Uppdraget löper under hela 2015 och möjlighet till förlängning kan finnas. Vår kund är ett globalt bolag.

Arbetsuppgifter
Vi söker en administrativ person som primärt kommer att arbeta i rollen som super-user gällande inköpsrekvisitioner och inköpsordrar. Du kommer att arbeta i inköpssystemet iBuy. Du förväntas bli och vara expert i systemet och kunna hjälpa andra kollegor avseende inköpsfrågor relaterat till systemet. Vidare förväntas du själv kunna arbeta löpande med inköpsrekvisitioner. I rollen som administratör arbetar du med att ge högkvalitativ administrativ service och support. I arbetet kommer du att få hantera konfidentiell information och ha kundens förtroende i flertalet viktiga frågor. Du kommer att tillhöra en grupp av administratörer som stöttar andra avdelningar med administrativ support. Arbetet sker i nära samarbete med finans- och inköpsavdelningarna. Du kommer arbeta i en global miljö där ett ständigt förbättringsarbete pågår. Ett arbete du förväntas bidra och delta i.

Profil
Du som söker denna tjänsten har mycket goda datorkunskaper och systemkunskaper. Du har erfarenhet av att arbeta med inköpsordrar och inköpsrekvisitioner.

Du har minst fem års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete inom inköp. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med service gentemot kunder är det mycket meriterande. Vidare har du utmärka administrativa kunskaper och är bra på att planera. Som person är du lösningsorienterad, professionell och noggrann. Vidare är du även kommunikativ och har lätt för att lära. Det är viktigt att du har ett professionellt förhållningssätt och är serviceminded. Du har inga problem med att arbeta självständigt och fungerar också utmärkt i teammiljö med stort fokus på resultat och leverans.

Du behärskar engelska flytande i tal och skrift samt har god datorvana.Du är van vid att arbeta i olika system och har goda datakunskaper i Officepaketets olika delar.

Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag så sök omgående. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Registrera din ansökan på www.soderco.se redan idag. Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 987
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lina Friberg 0760-502057

Företag
S&C Bemanning Göteborg AB

Adress
S&C Bemanning Göteborg AB
Carlbergsgatan 8
41266 Göteborg

Kontorsadress
Carlbergsgatan 8, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2090349

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från S&C Bemanning Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB: