Administratör inom CRM

Söderberg & Partners / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Östersund, Sundsvall, Örnsköldsvik, Umeå, Gävle eller i hela Sverige

Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.
Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering.
Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.
Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Är du noggrann, strukturerad och har god vana av att jobba i Excel? Vill du arbeta i en snabbväxande organisation inom finansbranschen? Söderberg & Partners bokningsverksamhet i Östersund söker nu en administratör inom CRM.
I din roll som administratör kommer du ta emot beställningar från våra interna kunder runt om i landet. Du kommer att kravställa, planera och genomföra projekt utifrån kundernas behov och vår kapacitet. I rollen ingår även att ha kontakt med externa leverantörer av kundmaterial och adresslistor samt att ansvara över adressmaterialets åtgång, i form av förbrukning och hitrate.
Du kommer att arbeta i ett team bestående av en callcenterchef och tre säljcoacher där ni tillsammans hjälps åt att bygga Sveriges bästa bokningsverksamhet. Detta innebär att det finns stort utrymme för att skapa och driva egna projekt som bidrar till att lyfta verksamheten ytterligare.
Söderberg & Partners är en kreativ och dynamisk organisation med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer. Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang och intresse för sina respektive arbetsområden. Vi söker medarbetare som sporras av eget ansvar och har en drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Lika viktigt är även att se till helheten och hjälpa sina kollegor. Våra värderingar är viktiga och något vi lever efter i vardagen.
Är du driven, hjälpsam, ansvarsfull och modig ser vi gärna att du söker dig till oss.
Vi rekryterar löpande så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att välkomna vår nya medarbetare!

För att lyckas i rollen ser vi att du

Har mycket goda kunskaper i Excel
Är tekniskt kompetent
Är strukturerad, pålitlig och självgående
Är driven och lösningsorienterad med förmågan att lyfta blicken och vara strategisk
Har hög social kompetens och trivs med att arbeta i team

Du kommer att arbeta i Loxysoft varpå tidigare erfarenhet i programmet är meriterande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid, 100% TIllsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-11

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Söderberg & Partners

Adress
Söderberg & Partners
Törnstens gränd 8
83130 Östersund

Kontorsadress
Törnstens gränd 8

Jobbnummer
4077481

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Söderberg & Partners

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Söderberg & Partners: