Administratör inom avtal sökes till Toyota

Skill / Administratörsjobb / Mjölby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mjölby, Boxholm, Vadstena, Motala, Haninge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skill i Mjölby, Boxholm, Vadstena, Motala, Ödeshög eller i hela Sverige

Nu finns möjligheten att arbeta i ett företag som strävar efter ständig utveckling! Toyota Material Handling utvecklar truckar och materialhanteringslösningar i världsklass och är i dagsläget världsledande inom området. I branschen är Toyota en uppstickare då de arbetar med automatiserade lösningar, uppkopplade truckar och nya produktmarknader. Just nu eftersöks en administratör som vill bli en del av det framgångsrika gänget samt fortsätta resan framåt!

Om företaget
Huvudkontoret för Toyota Material Handling Sweden ligger i Solna. I Mjölby finns Toyotas kund- och logistikcentrum, det s.k. Truckhuset. Mjölby ligger cirka 25 minuter utanför Linköping. Här hittar du Nordens största utbud av begagnade truckar. Här arbetar utöver administratörer; säljare och verkstadstekniker mm.

Dina arbetsuppgifter
Dina uppgifter kommer innebära att hantera avtal, finansiering och månatliga rutiner så som fakturering, indexering och ränteuppdatering. I din roll gäller det att vara uppmärksam på förändringar i avtal och att föra en kalkyl över dessa. Du ska tolka regelverk och kunna fatta beslut utifrån den aktuella situationen. Vidare kommer du även vara ett stöd till säljare, serviceledare och servicetekniker i frågor gällande avtal.

Din profil
Vi söker dig som trivs att arbeta i team och gärna hjälper kollegor för att komma fram till en lösning. Du har en god förmåga att bemöta och samarbeta med olika typer av människor, såväl internt som externt. Arbetet ställer krav på att du är kundorienterad och flexibel. Vi tror även att du är skicklig på att hantera parallella arbetsuppgifter och har en färdighet i att prioritera. I och med att arbetet innebär ansvar är du inte rädd att fatta egna beslut. För att trivas i rollen bör du vara utåtriktad, har god servicekänsla samt bidra till en positiv stämning på arbetsplatsen. Det är av fördel att du har en förståelse för ekonomi då du kommer att hantera faktureringar, krediteringar och förväntas vara bekväm med att räkna på försäljningspriser och hyror baserade på olika kostnader, kapital och ränta.

• Du har minst gymnasial utbildning.
• Du har goda datakunskaper, erfarenhet av Excel är ett krav.
• Du har förmåga att snabbt växla mellan, eller arbeta synkroniserat i, olika datasystem.
• Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.

Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar Toyota Material Handling med Skill. Skill ansvarar för rekryteringsprocessen men anställningen kommer bli hos Toyota Material Handling. Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare på Skill, Josefin Svensson josefin.svensson@skill.se

Vi rekryterar löpande och tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Sista ansökningsdag för tjänsten är 28 oktober. Välkommen med din ansökan.

Lycka till med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-10-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-28
Ange följande referens när du ansöker: 3748
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Svensson josefin.svensson@skill.se

Företag
Skill

Adress
Skill
Gelbgjutaregatan 2
58254 Linköping

Kontorsadress
Gelbgjutaregatan 2

Jobbnummer
4382879

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skill

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skill: