Administratör/Innesäljare

Moodhouse AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Moodhouse AB i Göteborg

Vill du bli en del av ett företag som drivs av ett engagemang för bostäder?
Trivs du dessutom på en arbetsplats med hög föränderlighet och snabba beslutsvägar kan detta vara en tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2013-09-27

Om företaget
Moodhouse söker en administratör/innesäljare till en kombinerad tjänst för våra tre bolag. Moodhouse AB är ett inredningsföretag som startade sin verksamhet 2005 i Göteborg. Våra bolag Moodhouse Interiör och Moodhouse Homestyling arbetar med inredning av privata bostäder och kontor samt inredning inför försäljning av bostäder. Moodhouse Home Service erbjuder alla kringtjänster såsom målning, bygg, hemstädning, flytthjälp och magasinering. Tillsammans kan vi erbjuda helhetslösningar för allt som gäller kundernas bostäder.

Moodhouse kännetecknas av ett perfekt kundbemötande med målsättningen att alltid överträffa kundens förväntningar. Alla våra inredare är utbildade inom inredning och design och vi har noga utvalda samarbetspartners och leverantörer.

Sedan starten har vi tillsammans utfört mer än 9 000 uppdrag och är idag störst i Sverige i vår bransch.

Moodhouse har i dagsläget 15 medarbetare och befinner sig i en expansiv fas. Vi söker därför en engagerad och driven medarbetare till företagets kontor i fina lokaler i Högsbo.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör/innesäljare kommer dina arbetsuppgifter bestå av att stötta företagets sälj- och orderfunktioner i det dagliga arbetet. Med ansvar för inkommande samtal, e-post och post till kontoret kommer du ha en aktiv kontakt med företagets kunder och externa partners. Du kommer att vara högst delaktig i den dagliga verksamheten och vara inblandad i företagets säljprocesser och orderadministration. Utöver detta har du ett övergripande praktiskt kontorsansvar.

Företaget har "högt i tak" och präglas av stor prestigelöshet. För dig med rätt driv finns därför goda möjligheter att utvecklas vidare i denna roll.

Formella krav:

• Erfarenhet av administration/kundsupport med inslag av ordermottagning
• Goda kunskaper i Outlook samt förståelse för affärssystem
• Erfarenhet av Visma SPCS är meriterande
• 2-3-årig ekonomi eller adminutb. på gymnasienivå
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke (mycket meriterande)
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
• B-körkort

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som vill arbeta på ett mindre företag med stark positiv kultur där du får möjlighet att påverka och vara involverad i flera olika delar av verksamheten. Som person är du initiativtagande och driven. Du är ansvarsfull, ser vad som behöver göras och är inte rädd för att hugga i eller ta för dig. Du gillar ordning och reda.

Start: Omgående.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön
Lön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-11
Ansökan kan skickas till e-postadress: daniel@moodhouse.se

Kontakt
Daniel Johansson, Ansvarig Home Service 031-7624590 (växel) 031-7624595 (Direkt) daniel@moodhouse.se

Företag
MOODHOUSE AB

Adress
MOODHOUSE AB
E A ROSENGRENS GATA 25
42131 VÄSTRA FRÖLUNDA

Kontorsadress
E A ROSENGRENS GATA 25
VÄSTRA FRÖLUNDA

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7624590

Jobbnummer
1663023

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Moodhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Moodhouse AB: