Administratör innesälj och kundsupport till Swedavia Telecom

Manpower AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Swedavia Airport Telecom är en teleoperatör med huvudinriktning mot flygplatsnära tjänster och finns på alla Swedavias flygplatser. Vi levererar behovsbaserade och paketerade helhetslösningar inom tele-, data- och radiokommunikation till alla typer av flygplatsaktörer.

Just nu söker vi dig som vill arbeta som Innesäljare och Kundsupportadministratör. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till Swedavia Airport Telecom. Uppdraget kan starta omgående dock helst senast 21/5-2018 och är till en början på 6 månader. För rätt person finns mycket goda chanser till förlängning alt. direktanställning hos kund.

Innesäljare och Kundsupportadministratör stöttar Swedavia Airport Telecom AB s (förkortning AT) affär inom data-/tele-/radiokommunikation och säkerställer att de tjänster AT erbjuder externa och interna kunder levereras och supporteras i samarbete med våra partners. Rapportering sker till Gruppchef för Innesälj.

Arbetsuppgifter

Dina primära arbetsuppgifter som innesäljare och kundsupportadministratör är att administrera fakturering av samtliga tjänster och produkter.Leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor. Kvalitetssäkra all information om kunder och deras produkter samt tjänster i AT's Asset Management System (Proopti) då målet är att kunna börja fakturera från detta system.Stötta telefonistfunktionen med att besvara inkommande samtal till de kunder som köper tjänsten telefonistservice av AT.Du måste även kontinuerligt hålla dig uppdaterad med de tjänster och leveransmöjligheter som AT erbjuder. Arbetet omfattar även en del besök på de flygplatser som ägs av Swedavia AB vilket innebär en del tjänsteresor inom Sverige.

Publiceringsdatum
2018-05-07

Profil
Du som söker har en akademisk examen gärna med inriktning mot ekonomi/marknadsföring eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har minst 1 års erfarenhet av kundsupport och administrativt backoffice arbete. Har du dessutom kunskaper inom IT nät administration och van att navigera i olika stödsystem kommer du att trivas i din nya roll. Vidare har du goda språkkunskaper och behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.

Som person är du en problemlösare till naturen vilket gör att där andra ser hinder ser du möjligheter. Du är serviceinriktad, har en god samarbetsförmåga och ett stort leveransfokus.

Tid: Förväntad beläggning 100 %. Start under maj till en början 6 mån med stor chans till förlängning eller anställning.

Placeringsort: Stockholm Arlanda Airport. Arbetet omfattar även en del besök på de flygplatser som ägs av Swedavia AB vilket innebär en del tjänsteresor inom Sverige.

Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt trots att ansökningsperioden inte ännu gått ut, så ansök redan idag! Du gör detta genom att registrera en profil och ditt CV på www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Om du har frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Ghazaleh Köse på T: 018-18 59 73 eller via mail:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-27
Ange följande referens när du ansöker: 44781
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ghazaleh Köse ghkose@manpower.se

Företag
Manpower AB

Adress
Manpower AB
19060
19060 0180

Kontorsadress
Flygvägen 1 Arlanda

Jobbnummer
4129337

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: