Administratör / Inköp / Administration med start omgående
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-02-16Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i fyra månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetFöretaget har sina rötter ifrån 1950-talet och är en renodlad försäljningsorganisation. De har även en omfattande försäljning av insatsvaror samt ett brett samarbete med producenter i hela Europa med fokus på att erbjuda kunderna åtkomst till de mest efterfrågade och unika produkterna genom ytterst effektiva logistiklösningar. Företagets producenter arbetar med högt ställda mål för att producera med minsta möjliga miljöpåverkan samt sätter kvalitet i första rummet samt ger kunder en naturlig inspiration och levande inredning.
Nu söker vi en engagerad, social och nyfiken administratör med start i mars.
Dina arbetsuppgifterSom administratör tillhör du tradingavdelningen och har en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat i att administrera kundbeställningar och fakturering samt följa upp och registrera ordrar och leveranser. Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Därtill uppmuntras du att bidra med idéer om utveckling av arbetsuppgifter och arbetssätt. Teamet består idag av tre administratörer och ni har ett nära samarbete i det dagliga arbetet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, Navision är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
För att passa i rollen som administratör tar du ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt. Du har en god digital förmåga och har lätt för att sätta dig in i nya affärssystem. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du tycker om att göra saker ordentligt. Som person är du öppen och social samt motiveras av att driva ditt arbete framåt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, administration, service, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, Helsingborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5579759
Observera att sista ansökningsdag har passerat.