Administratör i Göteborg
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Är du en noggrann och serviceinriktad administratör med tidigare erfarenhet inom fakturahantering? Ta chansen att söka till denna spännande tjänst redan idag
Om uppdraget
Nu söker vi en administratör till vår kund inom den offentliga sektorn i Göteborg.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia som startar omgående och pågår i 6 månader framåt. Du kommer utgå från kontoret och arbeta under kontorstider.
Publiceringsdatum2023-10-24ArbetsuppgifterI rollen som administratör kommer du arbeta med olika fakturaärenden såsom krediteringar, manuella debiteringar och rättningar. Du kommer även ha daglig kontakt med kunder där du kommer vara en viktig länk mellan förvaltningen och entreprenörerna. Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma.
Som administratör ingår du i ett större team med kollegor nära dig. Du behöver vara en kreativ lagspelare som tar ansvar och ser möjligheter, är bra på problemlösning och har hög stresstålighet. Du är serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus.
Kvalifikationer• Erfarenhet av fakturafrågor, fakturering
• Arbetat i ekonomisystemet Unit4 (Agresso)
• Godkänd gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i MS-Office
• Kommunicera obehindrat på svenska i tal som skrift
För att du ska kunna göra ett bra jobb så ser vi gärna att du är serviceinriktad, stresstålig och självgående.
Meriterande
• Erfarenhet av att arbeta med service inom VA och avfalls frågor och har kunskap om regelverket för de tjänster som erbjuds fastighetsägare och verksamheter.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag,
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang,
roy.hoang@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 966 76 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Roy Hoang
roy.hoang@bemannia.se 0709667600 Jobbnummer 8214014
Observera att sista ansökningsdag har passerat.