Administratör, Gävle

Sodexo AB / Datajobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sodexo AB i Gävle, Tierp, Hofors, Söderhamn, Östhammar eller i hela Sverige

Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.

Vi söker en medarbetare till administrativa avdelningen med placering Sätrahöjden i Gävle.
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.

Din roll innebär att vara ett administrativt stöd till chef och medarbetare.
Arbetsdagarna kommer att fyllas med varierande arbetsuppgifter av olika karaktär.

Arbetsuppgifterna består i huvudsak av systemadministration, hantera beställningar,  vara behjälplig i faktureringsprocessen, fakturahantering,  hantera avtalsändringar, sammanställning av statistik mm.
En del kundkontakt kan förekomma.  Även allmänt förekommande kontorsgöromål ingår i tjänsten.

Vid behov ersätta ordinarie  personal i servicecenter och hantera inkommande ärenden och beställningar via telefon, webb och e-post.

Kvalifikationer/Krav;

Vi söker dig som har gymnasiekompetens.
Erfarenhet av liknade arbete är meriterande.
Att du har goda IT-kunskaper och goda kunskaper i Office-paketet är ett krav och har du erfarenhet av Aivo är det meriterande.
Du är lättlärd och har stort intresse för att arbeta i system. Goda kunskaper i hantera sociala medier och dess verktyg är meriterande.
Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

Egenskaper 
Som person är det viktigt att du är administrativt lagd och gillar ordning och reda. För att trivas i rollen krävs att du har god känsla för service, är flexibel och kan ta egna initiativ.
Du har god kommunikation- och samarbetsförmåga samt har förmåga att arbeta självständigt. Det är viktigt att du tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar ditt arbete
och har ett professionellt bemötande. Du trivs i en tempofylld miljö och klarar att arbeta med tidvis hög belastning och absoluta tidskrav. 
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidare, heltid, dagtid.

Har du frågor kontakta  Marco Bencic, tel:026-457 18 26,  marco.bencic@sodexo.com

Din ansökan vill vi ha senast 151025.

Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee

Vi utvecklar, leder och levererar tjänster till företag, institutioner och offentlig sektor. Vi erbjuder allt från reception, säkerhet och städning till måltidstjänster, måltidskuponger och facility management. Med verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2015-10-16

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sodexo AB

Adress
Sodexo AB
Sätrahöjden 26
80634 Gävle

Kontorsadress
Sätrahöjden 26

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2483495

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sodexo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sodexo AB: