Administratör för uppdrag på 3 månader
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker för uppdragsgivares räkning en noggrann och erfaren administratör för konsultuppdrag på 3 månader.
Vår uppdragsgivare arbetar inom medicinsk teknik. De utvecklar och erbjuder hjälpmedel för människor med funktionsnedsättning.
Som administratör kommet dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefatta kundtjänst och ordermottagning/hantering samt uppföljning.
Är du den vi söker?
Vi ser att du som söker har ett par års erfarenhet från arbete inom administration eller kundstjänst. Du har utbildning på gymnasienivå och bör utöver det vara strukturerad, noggrann och ha en god känsla för administration. Du är van vid att hantera en bredd av arbetsuppgifter och trivs i en varierad yrkesroll. Då du kommer hantera både interna medarbetare och externa kunder är goda sociala och kommunikativa färdigheter betydelsefullt.
Som person är du serviceinriktad, noggrann och har lätt för lära dig nya saker. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder möjlighet till en varierad och utvecklande tjänst i en organisation i framkant. En miljö som präglas av kompetens där medarbetarna kännetecknas av ett stor engagemang och nyfikenhet. Vår uppdragsgivare ser kompetensutveckling och trivsel som viktiga faktorer inom bolaget.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos en av våra kunder. För rätt person finns goda möjligheter till rekrytering (anställning hos kund).
Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan snarast möjligt!
Information om tjänsten
Start: Omgående i 3 månader
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2014-01-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-CG, Konsultchef 020-252600
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm
Jobbnummer 1745130
Observera att sista ansökningsdag har passerat.