Administratör för uppdrag i Göteborg

TNG Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
2017-01-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör för uppdrag i Göteborg" (publicerad 2017-05-10) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Tycker du om administration, hålla ordning och reda och vara stjärnan som avlastar i andras vardag? Vill du arbeta som administratör eller assistent?

Vi ser en kommande efterfrågan på administratörer och assistenter som snabbt kan komma in och avlasta med varierande kontorsuppgifter hos våra kundföretag i Göteborg och vill därför komma i kontakt med dig som är noggrann, självgående och servicemedveten - oavsett om du är i början av din karriär eller om du har arbetat i många år med liknande uppgifter.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I detta uppdrag får du användning av dina administrativa kunskaper och komma i kontakt med nya miljöer och människor. Våra kunder verkar inom en mängd olika branscher och erbjuder således spännande uppdrag för dig som konsult.

Detta är initialt ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund, där du självklart omfattas av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör / assistent har du en viktig roll hos våra kunder. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag men exempel på vanliga uppgifter är:

* kontakter internt och externt
* uppdatering och inmatning av information i system
* systemadministration
* arkivering
* enklare ekonomiuppgifter
* telefon och växel

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Då behovet av avlastning hos våra kunder ofta är brådskande, söker vi i första hand dig som är tillgänglig för omgående start och som söker arbete på heltid och dagtid. Observera att denna annons ligger ute för uppdrag som är på ingång till oss och mer information kommer ges när dessa blir aktuella. Uppdragens längd kan komma att variera.

Vi ser gärna att du i ansökan anger vilken typ av administration som passar dig och varför - är du snabb på datorn eller en riktig stjärna på service? Berätta för oss!

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har minst 6 månaders erfarenhet av varierande kontorsuppgifter och administration. Du är van användare av Office-paketet samt har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift, eftersom många av våra kunder jobbar i internationella miljöer.

Du trivs att arbeta med att ge service till såväl kunder och leverantörer som kollegor internt. Vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att arbeta tillsammans med andra.

Dessutom har du;

* Förmåga att leverera service och att samarbeta - eftersom du kommer möta många olika kunder och människor under dina uppdrag.
* Ett strukturerat arbetssätt - så att ditt arbete kan komma våra kunder till nytta även efter att ditt uppdrag kanske tagit slut.
* En vilja att skaffa dig mycket erfarenhet på kort tid i en konsultroll.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-01-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 031-7612229

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3240413

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: