Administratör för omgående uppdrag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Överkalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Överkalix, Övertorneå, Kalix, Boden, Haparanda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Överkalix, Kalix, Boden, Haparanda, Luleå eller i hela Sverige

Vi söker nu omgående en driven administratör på 50 % till vår kund i Överkalix!

Publiceringsdatum
2021-03-09

Om tjänsten
Som administratör hos vår kund i Överkalix kommer det dagliga arbetet bestå främst av att ansvara för avdelningens administrativa arbete så som posthantering, diarieföring, arkivhantering och ekonomiadministration men även andra förekommande uppgifter inom administration. Tjänsten är på deltid 50% till att börja med men kan eventuellt utökas i framtiden. För rätt person finns möjligheter till ett övertag hos kunden. Start är omgående. Placeringsort är Överkalix.

Det här jobbet passar dig som gillar struktur i dina arbetsuppgifter. Vi ser att du har erfarenhet av administrativt arbete sedan tidigare och är en tålmodig och prestigelös person som är mån om att göra ett bra jobb. Vidare ser vi att du har ett eget driv och van att ta initiativ.

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående till och med 2021-09-01. Möjlighet finns till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som arbetat med liknande uppgifter tidigare. Du har lägst gymnasiekompetens, vad gäller språk så talar och skriver du på svenska men kan även förstå, tala och skriva på engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av offentlig förvaltning sedan tidigare.

Vi ser gärna att du har följande egenskaper:
• Erfarenhet av att arbeta som administratör/ekonomiassistent
• Förmågan att arbeta självständigt
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• God datorvana och är bekväm med teknik som verktyg
• Har erfarenhet av diarieföring och arkivhantering

Du bör vara flexibel i ditt arbetssätt och snabbt kunna sätta dig in i olika arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och lösningsfokuserad i ditt arbetssätt. Goda kunskaper i Officepaketet krävs. Vi tror att du är en driven och prestigelös person som trivs med att ansvara för att företagets administrativa uppgifter hanteras väl.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet!

Kontakta ansvarig rekryterare Petter Andersson 0738040158 vid frågor eller funderingar.

Sökord
Administratör, Administrativ assistent, Adecco, Överkalix

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34093".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Adecco Sweden AB varit leverantör

Jobbnummer
5617602

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: