Administratör för bokning/uppdragsplanering, Sundbyberg
Previa AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Previa AB i Sundbyberg,
Solna,
Stockholm,
Södertälje,
Sigtuna eller i
hela Sverige Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser den mänskliga faktorn som den viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 100 anställda och finns över hela landet med egna enheter. Previa ingår i Falck Healthcare som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på
www.previa.se. Previa Sundbyberg söker Administratör för bokning och uppdragsplanering
Previa levererar tjänster inom hälsa, arbetsmiljö, organisation, ledarskap och rehabilitering till våra kundföretag och deras anställda. Se gärna vår hemsida på previa.se för en närmare presentation.
Vår verksamhet i Sundbyberg består av ca 20 konsulter (läkare, sköterskor, fysioterapeuter, ergonomer, psykologer, rehabsamordnare) vars arbetsdagar består av inbokade besök med våra kunder. Vi söker nu en administratör vars huvuduppgift är att ansvara för bokning av dessa besök, men även ansvara för uppdragsplanering av större bokningsförfrågningar.
Som ansvarig för bokning ansvarar du för att:
• Ta emot beställningar via mail och telefon och boka in i konsulternas tidböcker. Är det långa väntetider har du tillgång till att även boka in på Previas övriga sex enheter i Stockholm.
• Vara kontaktperson till vissa kunder för kundspecifika löpande bokningsuppdrag.
• Hantera av- och ombokning vid konsulternas sjukfrånvaro.
• Detta är rollens främsta arbetsuppgift och står uppskattningsvis för ca 70% av arbetstiden.
Som ansvarig för uppdragsplanering ansvarar du för att:
• Ha koll på enhetens bokningsläge och väntetider och kunna bedöma, prioritera och rekommendera till konsultchefen om vi kapacitetsmässigt kan tacka ja till de större volym-bokningsförfrågningar som kommer in. Du samarbetar även med övriga Previaenheter i Sthlm för att gemensamt lösa dessa uppdrag om det behövs.
• Vara kontaktperson till kunderna för uppdragsförfrågningar och uppdragsplanering samt koordinera och hålla ihop uppdraget rent administrativt mot kund från start till mål.
• Lägga scheman och skapa en god effektivitet och logistik i tidböckerna. Tidböckerna utgör navet i verksamheten och det bokningsläge och den logistik vi får till i tidböckerna utgör såväl konsulternas arbetsbelastning och arbetsmiljö som enhetens lönsamhet. I din roll ansvarar du för att bidra till och skapa så goda förutsättningar som möjligt för detta.
Du kommer ha ett nära samarbete med och vara konsultchefens högra hand avseende verksamhetens bokningsläge och uppdragsplanering. På enheten finns även en administrativ kollega på deltid som du kommer jobba nära tillsammans med i bokningsarbetet.
Övriga arbetsuppgifter som fördelas mellan de två administrativa tjänsterna på enheten:
• Scanning
• Posthantering
• Beställningar av kontorsmaterial och fika
• Kontaktperson för service av teknisk utrustning, felanmälan i fastigheten, it, telefoni
• Ta hand om de ärenden och frågor som dyker upp från besökare och leverantörer i väntrummet
Vi söker
• En administratör med erfarenhet av bokningsarbete och gärna mottagningsarbete
• Erfarenhet av att ha jobbat inom vården, en företagshälsa eller liknande verksamhet är meriterande.
• Har du själv en medicinsk kompetens som undersköterska eller liknande är det meriterande.
• God IT-vana är viktigt då datorn är ditt främsta arbetsverktyg.
• God kommunikativ förmåga i tal och skrift
Publiceringsdatum2017-04-12Dina personliga egenskaper• Din drivkraft är att ge service och vara till hjälp för kunder och kollegor
• Du är positiv, flexibel och lösningsfokuserad
• Du är en trygg och stabil person som arbetar metodiskt och strukturerat med ett gott ordningssinne och förmåga att hålla i flera trådar samtidigt.
• Du är driven, självgående och ser vad som behöver göras och tar egna initiativ
• Du gillar att planera och tänka strategiskt och stimuleras av att skapa logistik och effektivitet
Övrigt
• 100 % tjänstgöringsgrad
• Arbetstid vardagar mellan kl 8.00 - 17.00 med möjlig flextid.
• Enheten ligger central i Sundbyberg med endast 5 min från pendeltåg, t-bana, tvärbana och bussar. Endast 2 stationer med pendeln från T-centralen.
TillträdeEfter överenskommelse. Möjligt och önskvärt så snart som möjligt.
Har du frågor angående tjänsten?
Då är du välkommen att kontakta konsultchef Ellinor Brovall, 070-660 32 63
Välkommen med din ansökan senast 2107-05-07 Urval och kallelse till intervju kommer att ske löpande.
Vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag.
Varaktighet, arbetstid
1 -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPrevia AB
AdressPrevia AB
SANKT ERIKSGATAN 113
11343 Stockholm
KontorsadressSANKT ERIKSGATAN 113
Jobbnummer 3437157
Observera att sista ansökningsdag har passerat.