Administratör Euroclear

Randstad AB Randstad AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Randstad AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

 För Euroclear Swedens räkning söker vi nu ett antal konsulter som vill arbeta i ett tidsbegränsat projekt gällande bolagsstämmor.

Dina arbetsuppgifter 
Varje administratör kommer att ansvara för en eller flera bolagsstämmor. Arbetet består av att ta emot anmälningar och registrera dessa i ett bolagsstämmosystem, därefter skicka ut inträdeskort samt andra administrativa uppgifter såsom hantering av fullmakter. Man kommer också att vara på plats och arbeta på bolagsstämman. Tjänsten är på heltid och kommer att starta i februari 2012. Uppdragets längd beräknas till mellan fyra och tolv veckor. Arbete på kvällar och helger kan förekomma.

Din bakgrund 
Vi söker dig som har erfarenhet av administration och kundkontakter. Du behöver även ha god datorvana framförallt inom Officepaketet, exempelvis Outlook. Kanske studerar du eller har just tagit examen inom juridik eller ekonomi. Högskola är dock inget krav. För två av tjänsterna krävs kunskaper i finska.

Dina egenskaper
För att passa i rollen som administratör är du en positiv och driven person med en känsla för service. Du har ett intresse för bolagsstämmor och ett engagemang i ditt arbete. Du tycker om att arbeta med människor och har förmågan att se vad som behöver göras. Vi ser även att du är noggrann, stresstålig och professionell i ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Kristin Bernström 08-693 94 39 eller Anna Nyholm 08-693 94 66. Urval kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Good to know

Publiceringsdatum
2013-12-19

Arbetstider och omfattning
Tidsbegränsat

Ersättning
Efter överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-01-20
Ansökan kan skickas till e-postadress: maria.nystrom@randstad.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Nyström +46 08-6939428

Företag
Randstad AB Randstad AB

Adress
Randstad AB Randstad AB
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1734610

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Randstad AB: