Administratör/Ekonomiassistent vikarie
Rättsten Entreprenad AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rättsten Entreprenad AB i Stockholm,
Huddinge,
Haninge eller i
hela Sverige Vi är ett växande byggföretag som har existerat på marknaden i fem år och som har sitt kontor i Länna. På kontoret arbetar ett team med sju engagerade personer vilka ansvarar var för sina uppgifter men ständigt hjälper och stödjer varandra. Vi har också en gäng duktiga byggarbetare, som består av ca 20 personer från flera olika länder, som gör sitt bästa på våra olika projekt för att kunna möta kundernas önskemål.
Nu letar vi efter en vikarie på ett år som ska arbeta som administratör, ekonomiassistent samt VD sekreterare på vårt byggföretag.
I uppgifterna ingår:
Registrering och betalning av alla leverantörsfakturor (vi använder oss programmet Björn Lunden Administration);
Löneadministration;
Arbetstidsadministration;
Rapportering till skattemyndigheten, försäkringskassan, andra myndigheter;
Uppdatering av vår databas med nya kunder och projekt;
Bokning av möten med kunder och våra anställda;
Kontakt med kunder, underentreprenörer och leverantörer både i Sverige och andra länder;
Beställning av material;
Hantering av post och e-post;
Övriga uppgifter från chefen som tillhör för VD sekreterare etc.
Personen som vi letar efter ska ha följande kunskaper:
Vara noggrann, ansvarsfull, strukturerad, initiativ, punktlig, stresstålig, serviceorienterad;
Vara självständig men samtidigt kunna samarbeta med andra;
Kunna prioritera saker och kunna hantera flera saker samtidigt;
Ha erfarenhet inom administration och enkel ekonomi ? en fördel om det är inom byggbranschen;
Ha goda kunskaper i MS office;
Ha goda kunskaper i ryska, polska, svenska och engelska både i tal och skrift ? de språken används dagligen med våra anställda, leverantörer, underentreprenörer och samarbetspartner från andra länder;
Körkort och egen bil blir ett plus men inget krav.
Tjänsten är en heltidsanställning på ett år med start den 4 januari. Kontorstider är måndag-fredag mellan kl. 9.00-18.00.
Publiceringsdatum2015-10-12KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
halyna.kosovska@rattsten.seFöretagRÄTTSTEN ENTREPRENAD AB
AdressRÄTTSTEN ENTREPRENAD AB
NYCKELVÄGEN 7
14250 SKOGÅS
KontorsadressNYCKELVÄGEN 7
SKOGÅS
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50005244
Faxnummer: 08-990903
E-postadress:
info@rattsten.se Jobbnummer 2473420
Observera att sista ansökningsdag har passerat.