Administratör/ekonomiassistent till vår inkasso- och betalsuppor

SBC / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SBC i Malmö, Göteborg, Västerås, Järfälla, Stockholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-04-03

Om tjänsten
Du kommer att arbeta i vår inkasso- och betalsupport där du kommer hantera våra betalningsflöde men även samarbeta internt med kollegorna som arbetar med avgifts- & hyresförvaltningen. Du kommer att arbeta i en grupp som ska säkerställa att arbetet utförs i rätt tid och på ett kvalitetsmässigt sätt i syfte att medverka till en effektiv hantering.

Arbetsuppgifter
- Autogiro
- Dagliga inkassokörningar
- Felinbetalningar
- Hantering av inre fond
- Uppläggning av nya medarbetare i vårt hyressystem
- Besvara interna frågor kring autogiro, inkasso, betalningar och bokföring

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med administration och förstår bokföring. Vidare har du gymnasieutbildning eller annan relevant eftergymnasial utbildning (gärna inom ekonomi), goda kunskaper i Office-paketet, samt förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Du är en strukturerad, effektiv och noggrann problemlösare som gillar att arbeta med administration och rutinarbetsuppgifter. För att lyckas i rollen behöver du också trivas med ett högt arbetstempo där du prioriterar bland olika arbetsuppgifter och utifrån företagets värderingar fattar egna beslut. Du kommer att arbeta tillsammans med ett team kombinerat med arbetsuppgifter som sköts självständigt, varför det är viktigt att du trivs med båda delarna.

Om ansökan

Vi erbjuder dig ett intressant arbete i ett gott arbetsklimat och med engagerade medarbetare. SBC eftersträvar att vara en attraktiv arbetsgivare som månar om att våra medarbetare ska ha en bra balans mellan arbete och fritid.

Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Bifoga CV, Personligt brev med en kort sammanfattning av hur du passar för arbetsuppgifterna, samt en motivering till varför just du är lämplig och vill ha denna tjänst samt betyg från relevanta utbildningar.

SBC Sveriges BostadsrättsCentrum AB, är ett av landets ledande företag av förvaltningstjänster för bostadsrätter. SBC erbjuder full service inom ekonomisk förvaltning, teknisk förvaltning, projektledning av ombyggnation och renoveringar samt juridisk expertis. SBC har kontor på fem orter i landet med ca 320 anställda. Bolaget är noterat på NGM Equity och omsatte år 2017, 431 mkr i koncernen. www.sbc.se.

SBC ERBJUDER

Vi erbjuder dig ett intressant arbete i ett gott arbetsklimat och med engagerade medarbetare. SBC eftersträvar att vara en attraktiv arbetsgivare som månar om att våra medarbetare ska ha en bra balans mellan arbete och fritid.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Tillsvidare med inledande provanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
SBC

Adress
SBC
VÄSTGÖTAGATAN 5
11827 Stockholm

Kontorsadress
VÄSTGÖTAGATAN 5

Jobbnummer
4709811

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SBC

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SBC: