Administratör/Ekonomiassistent till Kjellander + Sjöberg arkitek

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Kjellander + Sjöberg grundades 1998 av Ola Kjellander och Stefan Sjöberg och är ett av de ledande nordiska kontoren i en ny arkitektgeneration. K + S har kontinuerligt deltagit i samtidsdebatten, uppmärksammats, publicerats och vunnit priser för projekt som är nyskapande och relevanta. Kjellander + Sjöberg bedriver verksamhet inom arkitektur, stadsbyggnad, strategisk planering och utveckling.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som Administratör/Ekonomiassistent på Kjellander + Sjöberg kommer du att ha ansvar för kontoret och arbeta brett på företaget med administration samt ekonomi.
Du kommer att ha ansvaret för kontoret, post/budhantering och telefoni. Du blir spindeln i nätet och ser till att allt flyter smidigt på kontoret. I rollen ingår även inköp av kontorsmaterial, leasingavtal av skrivare, beställa lunch, ta emot besökare, hålla i olika events. Du kommer också att vara kontaktperson gentemot städföretag, administrera kundregister och samarbeta med PR-avdelningen kring nyhetsbrev.
Inom ekonomi kommer du främst arbeta med att samordna faktureringen. Du sammanställer löneadministration och tidredovisning samt skapar underlag för löpande bokföring som lämnas vidare till redovisningskonsult. Du är behjälplig i betalningar, sammanställer kortköp och personalutlägg, registrerar leverantörs- och kundreskontra samt är delaktig i andra ekonomiska och administrativa uppgifter som kan förekomma. Du har dagligen ett nära samarbete med VD.

Din profil / Your profile

Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att knyta nya kontakter. Din energi är hög och ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Du är noggrann, stresstålig, flexibel och har ett organiserat arbetssätt. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor och besökare. Du har goda kunskaper i Office paketet och talar samt skriver engelska obehindrat. Vi ser gärna att du hunnit arbeta minst fem år med liknande arbetsuppgifter och att du är intresserad av arkitektur.

Övrigt / Other

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Om du tycker dessa erfarenheter och egenskaper stämmer in på dig tror vi att du kommer trivas i rollen.
Välkommen att skicka in din ansökan till Caroline Hamrin eller Josefin Thörnert senast den 15:e december. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Publiceringsdatum
2014-12-02

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1016
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Hamrin 0707565865
Josefin Thörnert 0704315012

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2087398

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: