Administratör / Ekonomiassistent till Bellakliniken

Dreamwork Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Kort om tjänsten

Gillar du att arbeta med siffror och service?
Bellaklinikeni söker en serviceinriktad administratör /ekonomiassistent som blir ansvarig för mottagning av Bellaklinikens kunder samtidigt som Du kommer arbeta med den löpande bokföringen, in- och utbetalningar. Tjänsten är en heltidstjänst coh en rekrytering direkt till Bellakliniken.

Du kommer vara Bellaklinikens ansikte utåt, din roll blir otroligt viktig då du kommer bidra till kundernas första intryck. Du kommer sitta i receptionen och ta emot Bellaklinkens kunder, svara på frågor via mail och telefon samt ta emot bokningar från kunder. I rollen kommer du även ansvara för kontorets praktiska funktioner som t ex inköp av kontorsmaterial samt administrativa uppgifter för kontorets trivsel, säkerställa att kontoret är representativ och diverse andra vanligt förekommande administrativa uppgifter. Du kommer även arbeta med den löpande bokföringen, in- och utbetalningar, det kommer innebära ca 25 % av din tijänst. Två dagar i veckan har Bellakliniken öppet till kl 19 och det är viktigt att du kan arbeta då.

Publiceringsdatum
2016-04-07

Om företaget
Bellakliniken är en erfaren och specialiserad klinik inom estetisk plastikkirurgi. Bellakliniken erbjuder bland annat bröstförstoring, botox, fettsugning och ansiktsbehandlingar. Bellakliniken har idag 8 anställda och sitter i mycket trevliga och fräscha lokaler i centrala Helsingborg.

Profil
Du har ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom ekonomi, så som t ex ekonomiassistent, samtidigt som du trivs med att ge service och får andra att trivas. Du har förmågan att snabbt skapa goda relationer och du trivs i mötet med andra. Du är noggrann och klarar av variationen i dina arbetsuppgifter av både ekonomi och administration.
Det kommer vara viktigt att du är nyfiken och håller dig uppdaterad och har en övergripande syn över Bellaklinikens verksamhet och omgivning, vilket bidrar till service utöver det vanliga. Det är meriterande, men inget krav om du har utbildning eller någon form av koppling till sjukvården. Du har goda datakunskaper, fördel om du har arbetat i (SAP, Hogia ????) och du talar och skriver svenska flytande.
Tjänsten är en fast tjänst direkt hos Bellakliniken.

Om Dreamwork

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen kan komma att ske löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult mahlin.glyre@dreamwork.se alt. 042-176611. Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar via mail.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3199
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mahlin Glyré

Företag
Dreamwork Scandinavia AB

Adress
Dreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 1 , Helsingborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2768588

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dreamwork Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dreamwork Scandinavia AB: